return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Miss Proximus Jarig! (pg. 2)
View this Thread in Original format
M_Peror
Happy birthday 2 u.....! Party on...
Remy D
Gefeliciteerd, en nog vele jaren. :D
TranceFool
GEFELICIFLAPSTAART:D:D
Bouma-Bros
GEFELICITEERD!!!!

We zagen trouwens dat je de 27e naar Gatecrasher @ NEC Birmingham gaat?! Heftig! Wij zitten die avond in de Cream in Liverpool, dus wie weet zien we je nog die ochtend op Schiphol......! :)

Sido & Sander
moogwai
Van harte gefeliciteerd en nog vele Trance, Progressive en Techno jaren gewenst :)
Yarnie
Van harte gefeliciteerd!!!!
HiGH_NrG
Congratuliere!
Little Theseus
aaaaaa
Proxi, alweer een jaartje ouder! ... ehh jonger toch?:D
GEFELIE!!!
have phun 2 day ;)
Ome_Mark
Dat je nog maar jaren mag Knallen :) (lees: Feesten)
Miss Proximus
bedankt allemaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!! :) Iedereen is net weg (en dat op een maandag :D)...het was heeeeeeeeeeeel gezellig....ik ben opeens rijk en raad is...........ook nog NUCHTER!!!!! omg!!!!! ik word echt oud :D Ik heb er ook weer 2 nieuwe vriendjes bij :) 2 sluierstaartvisjes genaamd Dexter en DeeDee (ode aan Riz) joepieeeeeee!!
nou ga ik lekker slapen...er.....ofzo ;) :p weeeeeeeeee

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
GEFELICITEERD!!!!

We zagen trouwens dat je de 27e naar Gatecrasher @ NEC Birmingham gaat?! Heftig! Wij zitten die avond in de Cream in Liverpool, dus wie weet zien we je nog die ochtend op Schiphol......! :)

Sido & Sander

Onze plane gaat om 12.00 richting Londen, en wij checken om 10.00 ongeveer in (EasyJet) dus als jullie ook zo vroeg zijn...een pre-party meeting??? :D
ennu...we gaan pas dinsdag terug dus de terugweg zien we jullie vast niet...tenzij jullie nog iets in Londen gaan doen want dan spreken we zeker af (EINDELIJK!!!!!) haha :p weeeeeeee doeiiii

Sandman
Een beetje laat maar oke.

maar nog

GEFELICITEERD
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Onze plane gaat om 12.00 richting Londen, en wij checken om 10.00 ongeveer in (EasyJet) dus als jullie ook zo vroeg zijn...een pre-party meeting??? :D
ennu...we gaan pas dinsdag terug dus de terugweg zien we jullie vast niet...tenzij jullie nog iets in Londen gaan doen want dan spreken we zeker af (EINDELIJK!!!!!) haha :p weeeeeeee doeiiii

Wij vertrekken om 9.30 naar Liverpool, dus dan missen we mekaar net! Terug gaat ook niet lukken dus het wordt weeeeeeeer geen meeting! :p

Ga je toevallig ook naar Club Fusion a.s. vrijdag???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement