|
Miss Proximus Jarig! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Happy birthday 2 u.....! Party on... |
|
|
| Remy D |
| Gefeliciteerd, en nog vele jaren. :D |
|
|
| TranceFool |
| GEFELICIFLAPSTAART:D:D |
|
|
| Bouma-Bros |
GEFELICITEERD!!!!
We zagen trouwens dat je de 27e naar Gatecrasher @ NEC Birmingham gaat?! Heftig! Wij zitten die avond in de Cream in Liverpool, dus wie weet zien we je nog die ochtend op Schiphol......! :)
Sido & Sander |
|
|
| moogwai |
| Van harte gefeliciteerd en nog vele Trance, Progressive en Techno jaren gewenst :) |
|
|
| Yarnie |
| Van harte gefeliciteerd!!!! |
|
|
| Little Theseus |
aaaaaa
Proxi, alweer een jaartje ouder! ... ehh jonger toch?:D
GEFELIE!!!
have phun 2 day ;) |
|
|
| Ome_Mark |
| Dat je nog maar jaren mag Knallen :) (lees: Feesten) |
|
|
| Miss Proximus |
bedankt allemaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!! :) Iedereen is net weg (en dat op een maandag :D)...het was heeeeeeeeeeeel gezellig....ik ben opeens rijk en raad is...........ook nog NUCHTER!!!!! omg!!!!! ik word echt oud :D Ik heb er ook weer 2 nieuwe vriendjes bij :) 2 sluierstaartvisjes genaamd Dexter en DeeDee (ode aan Riz) joepieeeeeee!!
nou ga ik lekker slapen...er.....ofzo ;) :p weeeeeeeeee
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
GEFELICITEERD!!!!
We zagen trouwens dat je de 27e naar Gatecrasher @ NEC Birmingham gaat?! Heftig! Wij zitten die avond in de Cream in Liverpool, dus wie weet zien we je nog die ochtend op Schiphol......! :)
Sido & Sander |
Onze plane gaat om 12.00 richting Londen, en wij checken om 10.00 ongeveer in (EasyJet) dus als jullie ook zo vroeg zijn...een pre-party meeting??? :D
ennu...we gaan pas dinsdag terug dus de terugweg zien we jullie vast niet...tenzij jullie nog iets in Londen gaan doen want dan spreken we zeker af (EINDELIJK!!!!!) haha :p weeeeeeee doeiiii |
|
|
| Sandman |
Een beetje laat maar oke.
maar nog
GEFELICITEERD |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Onze plane gaat om 12.00 richting Londen, en wij checken om 10.00 ongeveer in (EasyJet) dus als jullie ook zo vroeg zijn...een pre-party meeting??? :D
ennu...we gaan pas dinsdag terug dus de terugweg zien we jullie vast niet...tenzij jullie nog iets in Londen gaan doen want dan spreken we zeker af (EINDELIJK!!!!!) haha :p weeeeeeee doeiiii |
Wij vertrekken om 9.30 naar Liverpool, dus dan missen we mekaar net! Terug gaat ook niet lukken dus het wordt weeeeeeeer geen meeting! :p
Ga je toevallig ook naar Club Fusion a.s. vrijdag??? |
|
|
|
|