return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[22-10-2004] Clubsessions - Y-Land Beachclub, Spijkenisse
View this Thread in Original format
magrec
Clubsessions The First Edition.

DJ's:
Lambert Fisher
Alex
Misja Helsloot
Sied van Riel

Entree bedraagt ˆ 10,00

Doors open @ 21.00 till 05.00 (voor 23.00 uur binnen 2 muntjes gratis)
Y-Land Beachclub, Noordkade 17 te Spijkenisse
Dress to Impress

Style: Club, House, Trance, Progressive

Voor meer info check:
http://www.direct.at/ame
http://www.y-land.nl



Leuk feestje voor weinig geld. Voor de mensen in de buurt van rotterdam enzo ;)
dromertje
haha tof eindelijk kan ik weer eens naar yland. Geen r&b of andere rotzooi. Ben benieuw of het druk wordt maar ik ga wel even kijken denk ik in de discotheek waar drie jaar geleden alles begonnen is :crazy:
GrooveCollect.
Héééé, Siedje gaat weer eens in onze stad draaien. :cool:

Ben al 12 jaar niet meer in die tent geweest.
Ga misschien wel ff supporten...

:D
Jappio
LOL!

y-land.
SnuggLe
He Harmen, sinds wanneer post jij van dit soort brakke feesten? :p
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Harmen, sinds wanneer post jij van dit soort brakke feesten? :p


Brakke feesten? Iedereen loopt maar te klagen over nieuwe initiatieven en nu post ik een keer iets leuks. Veel prog met wat trance en is het weer niet goed. Ok Lambert Fisher is een vriend vanmij dus helemaal zonder reden post ik dit dus ook niet haha.
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Brakke feesten? Iedereen loopt maar te klagen over nieuwe initiatieven en nu post ik een keer iets leuks. Veel prog met wat trance en is het weer niet goed. Ok Lambert Fisher is een vriend vanmij dus helemaal zonder reden post ik dit dus ook niet haha.


Hahahha, DAT was dus de reden :p
rtgr
zo zie je maar weer! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
;)
Jappio
feesten in yland kennende zullen er wel weer 10 turken en een geit staan. Sinds die turkse eigenaar er rond is komen lopen is het van een tent die best goed te doen was afgezakt naar een ballentent :)

alleen daarom zou ik al aanraden om hier niet heen te gaan ;)
magrec
quote:
Originally posted by Jappio
feesten in yland kennende zullen er wel weer 10 turken en een geit staan. Sinds die turkse eigenaar er rond is komen lopen is het van een tent die best goed te doen was afgezakt naar een ballentent :)

alleen daarom zou ik al aanraden om hier niet heen te gaan ;)


Hehe die turken zullen wel snel weghollen als ze de muziek horen :p

New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Hehe die turken zullen wel snel weghollen als ze de muziek horen :p


Of ze slopen de boel omdat hun muziek niet gedraaid wordt. Je weet het maar nooit met buitebnlanders (oei wat zeg ik nu :D )
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Of ze slopen de boel omdat hun muziek niet gedraaid wordt. Je weet het maar nooit met buitebnlanders (oei wat zeg ik nu :D )


dit is meer het type dat ruzie zoekt met de autochtoon en bovendien de vriendin van de autochtoon onzedelijk betast ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement