|
Innercity - Welcome To Las Vegas - RAI Amsterdam 18-12-2004 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Good thing we have our tickets already then |
|
|
| Bomar |
Ik ga er ook naartoe. Ik rij met een paar vrienden naar Amsterdam.
Heb er superveel zin in!!:toocool:
Ben toch blij dat ik niet voor Arise gekozen heb, de sfeer was er blijkbaar nie zo goed omdat er te weinig volk was. Dat zal hier dus zeker niet zijn. |
|
|
| Gladius |
| b'oh! i mean d'oh! wat een lineup :eyespop: :( |
|
|
| Kaidreas |
bwoaaaaaaaa... Zaterdag ist zover...
dit is fooking spannend, ik tis al lang geleden dat ik nog zo heb uitgekeken naar een feesje.
tom... da gaat 1 phatte party worden gast
btw. om half 8 moeten we in vosselaar (near gymnasticswood) In cafe het bokske :rolleyes: zijn.
misschien kunt ge eerst langs ons rijden en dan kan ik u de weg wijzen en stuff??? |
|
|
| Kaidreas |
ff met men broertje gesproken op msn... check it out
Joa das woa! zegt:
en ge zult daar schoon foto's kunnen trekken ze
Joa das woa! zegt:
zeker op de terugreis!!
Joa das woa! zegt:
:eyes:
Joa das woa! zegt:
lekker strak
YoOShi ! Zaterdag-->InnErCiTy<-- zegt:
hahaha inderdeed. allemaal strak van den dope ofzo
Joa das woa! zegt:
ik denk et wel
Joa das woa! zegt:
er zit 50 man op die bus, mor ik denk ni dat er veel fatsoenlijk zullen doen ze
50 man?
ooow jom
Joa das woa! zegt:
ze zullen de belgen wel herkennen in amsterdam
Joa das woa! zegt:
ja, das een grote reisbus hé
Joa das woa! zegt:
allemaal foorapen
inderdeed ma das pokke veel volk gast
Joa das woa! zegt:
hehehe, as welle gon fiejeste, dan doen we het tegoei hé!
Joa das woa! zegt:
mor da zen ni allemaal kei goei vrienden hé
damn.. ik dacht aan een stuk of 15 man. daarmee dat we maar 45 euro moesten betalen voor alles
:D |
|
|
| Buoyant |
ik ga ook nog altijd :), met een paar man, onder andere Xcape en Giesber.
party hardyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
wordt moeilijk kiezen tussen, main, trance, en die house hallekes en de verschillende dj tijden zo |
|
|
| Bomar |
WOW, wat een nacht!! echt een top-feest
gezien: Jochen Miller, Tall Paul, Monika Kruse, Gabriel and Dresden, Rank1, Max graham, Ferry Corsten, Blank&jones
We waren al rond 22.00 in de Rai aangekomen, alles geen heel vlot. We waren direct binnen zonder aanschuiven. Maar wat een complex!!
Echt super groot: 6 zalen die tegen 01.00 allemaal bomvol zaten.
Nog nooit zoveel volk gezien op één avond. De trance-zaal vond ik eigenlijk de minst mooie, en het minste geluid. De techno-zaal daarentegen was prachtig gemaakt en ook de main was mooi waar de dj-boot gemaakt was van gokkasten.
Na Jochen Miller en een wat tegenvallende Tall Paul, kwamen de 2 gasten G&D. WOW, wat een energie hadden die 2!! Zalige trance-platen, veel van hun remixen. Je kon ze zelf zien genieten en meezingen. Prachtig.
Ondertussen ook even bij Monika Kruse gaan kijken, da was
echt de verassing van de avond. Goeie muziek, ook al hou ik niet echt van techno. Nog effe chillen met Max Graham, in de kleinere zaal waar het veel te heet was. Langs Rank1 die nog maar eens airwave draaide, om uiteindelijk dé man van de avond te horen: Ferry Corsten!!
WOW, wat een set was dat. De ene goeie plaat na de andere met o.a. sweet sorrow, Made of sun, Synastheasia, Force of gravity, NEW YEARS day!!!!
In een supergrote zaal die echt bomvol zat kwam de sfeer er uiteindelijk wel in, al is een kleinere zaal toch wel leuker. Het was gewoon allemaal iets te groot daar. Maar ferry was geweldig. Na ferry was het een stuk minder, buiten Blank&jones waar ik het einde nog van heb gehoord. Chris Liebing die te drukke techno draaide en Cor Fijneman die te harde trance bracht.
Maar het was zeker de moeite waard om helemaal naar het noorden te rijden, wat eigenlijk best meeviel in tijd. En ik heb m'n ogen echt uitgekeken naar da volk daar in nederland, (vooral naar de meiskes)
amai amai. Zoiets ziet ge toch echt niet in Belgie.
Nu is het efkens genoeg met feesten, den blok begint :confused: |
|
|
| FredNova |
guess who?
hehe
 |
|
|
| Gladius |
allé paljassen? verslagen/fotos/vidz... =)
wast zo slecht ofwa =p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Gladius
allé paljassen? verslagen/fotos/vidz... =)
wast zo slecht ofwa =p |
vroeg me al tzelfde af ;) |
|
|
|
|