|
Black Dragon & Mike Foyle @ ETS-Global (11.10.2004) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Segev
אחי אתה עומד מאחורי
Xetro
? |
בוקר טוב אחי :) |
|
|
| Segev |
חחח גם לך
באמת קטע יפה אחי כל הכבוד בהתחלה הלכתי לחפש אותו באהב אבל למזמל אין אותו לאף אחד ;) |
|
|
| Vortex_SA |
אני עומד גם מאחורי
binary burst
שזה הרמיקסים שאני עושה, אבל שששששש שלא יתבעו אותי :) אלי מנגן אותם לפעמים... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני עומד גם מאחורי
binary burst
שזה הרמיקסים שאני עושה, אבל שששששש שלא יתבעו אותי :) אלי מנגן אותם לפעמים... |
למה שיתבעו אותך? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Rising
למה שיתבעו אותך? |
כי הוא עושה רמיקס בלי לבקש אישור מהיוצר המקורי עצמו... |
|
|
| Viperon |
HSALIVE
שיחררו את הסטים מהתוכנית |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by Viperon
HSALIVE
שיחררו את הסטים מהתוכנית |
כרגיל |
|
|
| ronsh |
למישהו יש מושג אם יש היום תוכנית?
ומי האורחים |
|
|
| princess cc |
JUST BE
וואייייייייייי
למה לא פתחו טרד היום? מה נסגר? |
|
|
| ronsh |
חופשי...לפי מה שאלי אמר לי שבוע שעבר..אז היה אמור להיות תוכניות עם
Adam White |
|
|
| dan_yarok!! |
מוזיקה טובה יש בתוכנית הזאת
לא יוצא לי להאזין כמעט..
אבל ני ממש אוהב את הטראקים
שרובם ככולם יש לי (-: |
|
|
|
|