|
TRANCE DEPARTMENT 007 - REMEMBERING THE CLASSICS! @ AQUA BAR - 6. November 2004
|
View this Thread in Original format
| chem-x |
TRANCE DEPARTMENT 007 - REMEMBERING THE CLASSICS! @ AQUA BAR - 6. November 2004
Trance Department gikk nok en gang av stabelen forrige måned, denne gangen i nye lokaler!
Folket begynte å strømme på forholdsvis sent, så det var puls inne i bildet da det begynte
å bygge seg opp litt kø ved døren litt etter midnatt! Deretter tok det ikke langt tid før lokalet
var godt befolket og stemningen virkelig begynte å ta seg opp! Tidligere rekorder var allerede
slått og vi var særdeles fornøyde med oppslutningen etter kun en ukes promotering.
Vi retter som vanlig en serie med takkesalver og heder til klubbfolket som kom seg på
departmentet. Trance Department blir utvilsomt bedre og bedre..
Det oppstod desverre litt problemer med anlegget sist gang, ettersom vi valgte å benytte det
allerede eksisterende aktive lydanlegget på Aqua Bar. Brent barn skyr som kjent ilden og på TD007,
stiller vi selvsagt med egen lyd!
Neste Trance Department er det nemlig duket for en tårevåt gjenforening med trancen som fylte
klubber, hjerter og sinn på slutten av 90tallet. Trance Department vier denne utgaven til å hylle
musikken som satt oss på sporet av den lidenskapen vi nå lever for. Nemlig 98/99 trancen!
Melodiøs, melankolsk, storslått og emosjonell trance av det slaget som fortsatt får pulsen din
til å skyte i været og tankene til sveve tilbake i tid. Vi gleder oss til å dele musikken dere og
drømme oss tilbake til de endeløse nettene vi aldri klarer å glemme!
Forvent deg glemte b-sider, melodiene som sendte følelsene i spinn, floorfillerne som holdt deg
gående i time etter time og anthemene som definerte soundet på slutten av 90tallet!
For de som husker Temple of Love, Uforia, Summer Hypnosis, Summer series, Hyperstate,
livet i kjelleren på Mars, øyeblikkene på taket og i loungen på Rockefeller eller release partiene til
Freedom, Magik eller In Trance We trust, garanterer Trance Department en følelsesladd gjenforening
med soundtracket anno 98/99! Gode minner og en kollektiv skål for at disse tidene en gang måtte
gjenoppstå!
Denne kvelden oppfordrer TD forøvrig alle til å tørke støvet av club outfitsene sine! Trance Department
kommer også til å selge blendende fluoriske Glowsticks i garderoben! Let's party like it's 1999! :)
Den 6. november er det duket for en hemningsløs feiring av musikken som stanset tiden noen
magiske år opp mot det nye millenniet!
Lineupen denne kvelden består av de trofaste Trance Department residentene og alle kommer på
hver sin måte til å forsøke å gjenopplive musikken slik den låt og slik vi elsket den mot slutten av
90tallet!
Lineup:
DJ Stephano (THT Events, Warehouse, Voyage, Radio Oslo)
Kimito Lopez (Basic-beats radio, Radio Oslo, Trance Department)
DJ Chem-X (Trance Department)
DJ Nicco (Trance Department)
M.A.T.S (THT Events, Trance Department)
Vel møtt!
--------------------------------
ID: 18/20
CC: 80.-
Sted: Aqua Bar, Kirkegata 30
Tid: 21.00 - 03.00
---------------------------------
And always remember..
TRANCE DEPARTMENT LOVES YOU ALL! |
|
|
| dj_alfi |
| får se om jeg tar turen... |
|
|
| freeloop |
jeg sitter her med et stooort smil nå!
Gud som jeg gleder meg :happy2: |
|
|
| Sand Leaper |
| Stiller opp som alltid. :) |
|
|
| Kimito |
| Blir kos...Mye støv som skal fjernes av skiver, men kos ....:) |
|
|
| DJ-RED |
Aaahhhh kan ikke jeg få spille der også!!
Jeg lever for 1999!! |
|
|
| freeloop |
Satser vi på en kveld med blant annet PvD - For an angel? :stongue:
Da kommer hvertfall mine tårer til å trille litt :) |
|
|
| Kimito |
| Er nok mange låter som er verdt en tåre denne kvelden tror jeg :D |
|
|
| Kimito |
| Nå dette ser vi frem til :D :D :D |
|
|
| Soeder |
| Satan! det kræsjer med russekro:whip: |
|
|
| freeloop |
| Russekro vs. TD007. Hmmm, vanskelig valg. |
|
|
| Kimito |
Russekro is gay :D
Russetiden neste vår dere får drukket nok og fått nok knuter da :p
:) :) :) |
|
|
|
|