|
מזל טוב לאליאור! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מזל טוב ילד :)
אתה מזל מאזניים? |
תודה :)
וכן..מן הסתם :) |
|
|
| Black Dragon |
וואו אחי 15???
אני כבר לא זוכר את הגיל האמת אבל שיהיה במזלללל
כל טוב אושר בריאות וכמובן תחשוב על העתיד בשביל העושר :)
תמשיך להיות אדיקטט אמיתי |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
וואו אחי 15???
אני כבר לא זוכר את הגיל האמת
|
אז מה אני אגיד? |
|
|
| Flotser |
מזל טוב אחי!!
אתה בהחלט אחד הגברים-גברים פה :p |
|
|
| Hell_Copter |
מה קרה לכולם יש פתאום יום הולדת!??!
נפתחנו אה... :rolleyes: :disbelief
קיצר שיהיה לך מזל טוב ילדון...
ואני ממליץ לך לשים בתוך קופסה קטנה מפלסטיק קולה וכפית ואז יצא לך ארטיק קולה :crazy: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה קרה לכולם יש פתאום יום הולדת!??!
נפתחנו אה... :rolleyes: :disbelief
קיצר שיהיה לך מזל טוב ילדון...
ואני ממליץ לך לשים בתוך קופסה קטנה מפלסטיק קולה וכפית ואז יצא לך ארטיק קולה :crazy: |
רועי בוא אני יסביר לך
יש בערף איזה 30-40 חברים מוכרים פה בפורום
בממוצע זה 3 ימי הולדת לחודש
אתה יוצא הביתה אחת לחודש בערך בממוצע
זה מסביר את כמות ימי ההולדת..:)
ורועי אני ממליץ לך לשים במבחנה מעט נוזל זרע...וקש
ואז יצא לך...
משהו מגעיל אחושרמוטה
תן את זה למישהו שאתה שונא:D |
|
|
| KrazyDJs |
שחכתי מההודעה הזאת :D
תודה שוב פעם לכולם :)
ואני אנסה לעשו ארטיק קולה רועי.. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
רועי בוא אני יסביר לך
יש בערף איזה 30-40 חברים מוכרים פה בפורום
בממוצע זה 3 ימי הולדת לחודש
אתה יוצא הביתה אחת לחודש בערך בממוצע
זה מסביר את כמות ימי ההולדת..:)
ורועי אני ממליץ לך לשים במבחנה מעט נוזל זרע...וקש
ואז יצא לך...
משהו מגעיל אחושרמוטה
תן את זה למישהו שאתה שונא:D |
למה זה נשמע כאילו זה כבר נוסה בעבר ?? :rolleyes: ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
למה זה נשמע כאילו זה כבר נוסה בעבר ?? :rolleyes: ;) |
איך אתה חושב אילן הגיע לעולם? :rolleyes: ;) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איך אתה חושב אילן הגיע לעולם? :rolleyes: ;) |
חחחחח
כנראה שכשאילן היה קטן ושאל את ההורים איך באים ילדים לעולם,הם החליטו לספר לו גרסא אחרת לסיפור החסידה :rolleyes: ;) |
|
|
|
|