return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 
מזל טוב לאליאור! (pg. 3)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מזל טוב ילד :)

אתה מזל מאזניים?


תודה :)

וכן..מן הסתם :)
Black Dragon
וואו אחי 15???
אני כבר לא זוכר את הגיל האמת אבל שיהיה במזלללל
כל טוב אושר בריאות וכמובן תחשוב על העתיד בשביל העושר :)



תמשיך להיות אדיקטט אמיתי
princess cc
quote:
Originally posted by Black Dragon
וואו אחי 15???
אני כבר לא זוכר את הגיל האמת


אז מה אני אגיד?
Flotser
מזל טוב אחי!!

אתה בהחלט אחד הגברים-גברים פה :p
KrazyDJs
תודה :D
Origin
מזל טוב אחי :)
Hell_Copter
מה קרה לכולם יש פתאום יום הולדת!??!
נפתחנו אה... :rolleyes: :disbelief

קיצר שיהיה לך מזל טוב ילדון...

ואני ממליץ לך לשים בתוך קופסה קטנה מפלסטיק קולה וכפית ואז יצא לך ארטיק קולה :crazy:
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה קרה לכולם יש פתאום יום הולדת!??!
נפתחנו אה... :rolleyes: :disbelief

קיצר שיהיה לך מזל טוב ילדון...

ואני ממליץ לך לשים בתוך קופסה קטנה מפלסטיק קולה וכפית ואז יצא לך ארטיק קולה :crazy:


רועי בוא אני יסביר לך
יש בערף איזה 30-40 חברים מוכרים פה בפורום
בממוצע זה 3 ימי הולדת לחודש

אתה יוצא הביתה אחת לחודש בערך בממוצע

זה מסביר את כמות ימי ההולדת..:)

ורועי אני ממליץ לך לשים במבחנה מעט נוזל זרע...וקש
ואז יצא לך...
משהו מגעיל אחושרמוטה
תן את זה למישהו שאתה שונא:D
KrazyDJs
שחכתי מההודעה הזאת :D

תודה שוב פעם לכולם :)
ואני אנסה לעשו ארטיק קולה רועי..
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רועי בוא אני יסביר לך
יש בערף איזה 30-40 חברים מוכרים פה בפורום
בממוצע זה 3 ימי הולדת לחודש

אתה יוצא הביתה אחת לחודש בערך בממוצע

זה מסביר את כמות ימי ההולדת..:)

ורועי אני ממליץ לך לשים במבחנה מעט נוזל זרע...וקש
ואז יצא לך...
משהו מגעיל אחושרמוטה
תן את זה למישהו שאתה שונא:D


למה זה נשמע כאילו זה כבר נוסה בעבר ?? :rolleyes: ;)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
למה זה נשמע כאילו זה כבר נוסה בעבר ?? :rolleyes: ;)


איך אתה חושב אילן הגיע לעולם? :rolleyes: ;)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Hell_Copter
איך אתה חושב אילן הגיע לעולם? :rolleyes: ;)


חחחחח
כנראה שכשאילן היה קטן ושאל את ההורים איך באים ילדים לעולם,הם החליטו לספר לו גרסא אחרת לסיפור החסידה :rolleyes: ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement