|
Innercity Line Up (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
וואלה אינרסיטי בד"כ מאכזב את הטעם שלי אבל השנה דווקא עושה רושם טוב... הייתי רואה את פרי, ראנק ב&ג , דיפ דיש, אול קור פיינמן, את כריס ליבינג בטוח, גבריאל ודרדזן ואולי אפילו טול פול...
נייס , נייס... משודר איפשהו? |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
למה שלא ינגן?למה לא טוב לו?לא לרמה?זה ארוע שהוא לא פחות חשוב מהסנסיישן ומהדאנס ואלי,ככה שאם הוא ניגן שם אז בהחלט אפשרי שהוא ינגן באינרסיטי |
ואללה אני זוכר את הסט שלו מסנסיישן 2002 עם יואן חילן
סט ענקקקק |
|
|
| §chop¥ |
innercity
בלי דנה וטייסטו
זה לא אותו דבר...
:mad: |
|
|
| §chop¥ |
innercity
בלי דנה וטייסטו
זה לא אותו דבר...
:mad: |
|
|
| fusi |
| נראה לי שזה הליין-אפ הכי טוב שהיה אי פעם באינרסיטי וזו מהסיבה הפשוטה שהם שילבו שם גם דיג'יים של האוס וטכנו ולא רק טראנס (והארד האוס) כמו בשנים עברו |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אגב מי זה הניק הזה בסוף? |
וואי, זה כמו לשאול מי זו מדונה (של ההאוס). אתה רציני שאתה לא יודע? ואם לא אז איך זה שאתה קורא לעצמך דיג'יי? (הכל בלי כוונה להעליב
(כמובן
ניק פנקיולי הוא השם החזק ביותר בהאוס בשנת 2004 (יענו הדיג'יי והיוצר האוס הטוב ביותר ב-2004, ואת זה לא אני אמרתי). הוא מהווה חצי מהצמד "סקיילארק" שתחת אמתחתם (פרי יצירתם) מצויים המנוני איביזה רבים וכמו כן רמיקסים לטראקים מצויינים מכל מחוזות ההאוס
אני יכול להרחיב עליו עוד הרבה מאוד, אבל בינתיים תתעדכן אחי ובמהרה... זה נדרש
:D
| quote: | Originally posted by taltul
הוא מנגן גרוב-האוס...:) |
ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא
רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by fusi
ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא
רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים |
energetic funky house...
אולי זוי הגדרה יותר מתאימה...
ונראה לי נעלבת יותר מדי מהטרד על טקנו כאשר אנשים אמרו שהם לא אוהבים את הסגנון... מה קשר בכלל "תקועים בז'אנר אחד"??? אולי תקועים במשהו שלא שלך... אני גם יכול להביא לך שמות שאתה לא מכיר ולהגיד לך שאתה סתם מעפן וכדאי שתרחיב אופקים...אז... לא לעניין מה שאמרת... בכלל לא לעניין...
נ''ב: קח את הדברים באיזי זה שאנשים לא אוהבים משהו שאתה אוהב הם לא מתכוונים לפגוע בך או משהו...
כל אחד והזה שלו... |
|
|
| fusi |
אני האחרון שיעלב ממה שאחרים כותבים בפורומים, תאמין לי
:p
"אולי תקועים במשהו שלא שלך"
(הטכנו שלי? טוב לדעת (אגב האוס אצלי בעדיפות ראשונה ואז טכנו וטראנס
"energetic funky house"
מגניב לראות שכל יום מומצאים שמות ז'אנרים חדשים בהאוס
בכל מקרה החל להתגלגל פה כדור שלג מפגר ויש לעצור אותו
מה שאני התכוונתי בפוסט מעליך זה שמי שלא מכיר את ניק פנקיולי/סקיילארק באמת רצוי שיעשה שיעורי בית ומהר. זה כמובן אם הוא טוען שהוא רוצה להיות
מעורה או כבר מעורה בגזרת ההאוס, במיוחד ב-2004
ובוא אני אתן לך דוגמא שתהיה קרובה לליבך (כנראה לא אהבת את דוגמת המדונה) - שחובב האוס לא ידע מי זה ניק פנקיולי זה כמו שחובב טראנס לא ידע מי אלו אבוב & ביונד
?הבנת למה אני חותר עכשיו
:happy2: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by fusi
אני האחרון שיעלב ממה שאחרים כותבים בפורומים, תאמין לי
:p
"אולי תקועים במשהו שלא שלך"
(הטכנו שלי? טוב לדעת (אגב האוס אצלי בעדיפות ראשונה ואז טכנו וטראנס
"energetic funky house"
מגניב לראות שכל יום מומצאים שמות ז'אנרים חדשים בהאוס
|
זה לא אני שהמצאתי את המילה...
| quote: | בכל מקרה החל להתגלגל פה כדור שלג מפגר ויש לעצור אותו
מה שאני התכוונתי בפוסט מעליך זה שמי שלא מכיר את ניק פנקיולי/סקיילארק באמת רצוי שיעשה שיעורי בית ומהר. זה כמובן אם הוא טוען שהוא רוצה להיות
מעורה או כבר מעורה בגזרת ההאוס, במיוחד ב-2004
ובוא אני אתן לך דוגמא שתהיה קרובה לליבך (כנראה לא אהבת את דוגמת המדונה) - שחובב האוס לא ידע מי זה ניק פנקיולי זה כמו שחובב טראנס לא ידע מי אלו אבוב & ביונד
?הבנת למה אני חותר עכשיו |
כן כן הגיוני לגמרי מה שאתה אומר... פה אתה צודק 100%...
נ''ב: מה אתה חושב על הרמיקס שלו על
TALK LIKE A STRANGER... |
|
|
| black mammmba |
הליין אפ נראה נחמד מאוד
לא ממפצציץ כמו בשנים עברו.....
רק חבל שכלל הנראה
ID-T
לא ישרדו את ה
Dח
האיכותים באמת ויתנו לו איזה חצי שעה של מארקו או חצי שעה של פרי
:\
עצוב.:rolleyes: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by fusi
וואי, זה כמו לשאול מי זו מדונה (של ההאוס). אתה רציני שאתה לא יודע? ואם לא אז איך זה שאתה קורא לעצמך דיג'יי? (הכל בלי כוונה להעליב
(כמובן
ניק פנקיולי הוא השם החזק ביותר בהאוס בשנת 2004 (יענו הדיג'יי והיוצר האוס הטוב ביותר ב-2004, ואת זה לא אני אמרתי). הוא מהווה חצי מהצמד "סקיילארק" שתחת אמתחתם (פרי יצירתם) מצויים המנוני איביזה רבים וכמו כן רמיקסים לטראקים מצויינים מכל מחוזות ההאוס
אני יכול להרחיב עליו עוד הרבה מאוד, אבל בינתיים תתעדכן אחי ובמהרה... זה נדרש
:D
ממש לא. יותר נכון טק-האוס עם מוטיבים של אלקטרו, אסיד ומה לא
רואים ילדים, זה מה שקורה כשתקועים רק בז'אנר אחד של אלקטרונית ולא מרחיבים את האופקים |
קודם כל די גיי זה רק חלק מהניק שלו אני לא חושב שהוא באמת די גיי
וגם אם כן וואלה אני לא סגור על זה שארמין לדוגמא יודע בוודאות מי זה הבחור הנ"ל
אני בעצמי לא מכיר...
וטוב שיש תפורום אני יעשה בדיקה בעצמי בסוף שבוע...
מה לעשות אני פחות או יותר מאוהב באפליפטינג טראנס פרוגרסיב טראנס ופרוגרסיב האוס..
...שאר הזאנרים של ההאוס נעים אצלי בין יפים ועד מעוררי בחילה
ובעיקר תתי הזאנרים של ההאוס אני לא מתמצא אני פשוט לא שומע תסגנון הזה
מי יודע אולי בעתיד אני כן ישמע
הכל יכול להיות
ואני לא זוגר את עצמי בפני הסגנון הזה
אריק פרידז נגיד זה דבר מעניין מאוד מסצינת ההאוס ששמעתי לאחרונה...
ולא רק הקטע המפורסם מאוד שלו כבר...קול און מי
קיצר...
ירון
במקום שהפוסטים שלך ישמעו עם גוון של אנחנו ילדים ולא מבינים מהחיים שלנו
תזכר שנייה שיש כאן אנשים שכן פתוחי אופקים
וכן אוהבים לפחות מספר סגנונות מסוים מהזאנר האלקטרוני
אם תציג את הדברים מתוך כוונה שנכיר דברים חדשים
מבטיח לך שאני יהיה בין הראשונים לבדוק את המלצותיך
אני בהחלט לא מרשה לעצמי לזלזל בבן אדם שמביא את הבשורות החדשות מאיביזה
ומבקר שם קצת יותר מדי..:stongue: |
|
|
| s0undw4v3 |
יש עוד הרבה זמן, אבל מישהו אולי יודע מתי מפרסמים את הליין-אפ של סנסיישן?
אני מתכנן קפיצה לאמסטרדם השנה... |
|
|
|
|