|
Lirar med Corderoy på Torsdag
|
View this Thread in Original format
| Endre |
Om allt går som det ska så blir det gäst mix på Corderoys show på TAW på Torsdag innan ASOT, 18-20.
www.tranceairwaves.co.uk
lyssna gärna! lirar 60 min.
cheers
Alex
|
|
|
| CJ InterCity |
sorry, ska själv lira på annat håll :D
får bli nästa gång;) |
|
|
| nils |
wehey
vill, men kan inte :(
men det måste vara någon som rippar?
CJ InterCity: vart ska du spela? (ifall man får fråga :)) |
|
|
| CJ InterCity |
| en kompis e DJ på Klub Tomat i Köpenhamn så vi ska ha en liten förfest på kvällen innan klubben öppnar :D men nu ska vi inte gå offtopic, Endre är ju main DJ här ;) |
|
|
| Endre |
hah, förfest låter bra ;)
jag lägger nog upp setet nånstans sen så man kan ladda om man vill ha.
|
|
|
| dj_hysterix |
aj då kommer inte kunna lyssna:( , kan du uppa setet sen?:)
EDIT: läste in ditt inlägg före :p |
|
|
| nils |
| quote: | Originally posted by Endre
jag lägger nog upp setet nånstans sen så man kan ladda om man vill ha.
|
gjutet!
va bra, då får jag höra
schysst :D |
|
|
| ShyTrance |
| hmm, har det redan varit lr ? :S |
|
|
| SteveTranz4ever |
Fan missa ju de här jöe  |
|
|
| ShyTrance |
lol nej :D
d började senare än beräknat :P
klockan 20.00
dissa armin o lyssna på endre :P |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
lol nej :D
d började senare än beräknat :P
klockan 20.00
dissa armin o lyssna på endre :P |
heh, troligt :disbelief
|
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
lol nej :D
d började senare än beräknat :P
klockan 20.00
dissa armin o lyssna på endre :P |
Fan kunde ju gjort de om jag visste detta
men jag har ju inte vart vid datorn den senaste timmen  |
|
|
|
|