return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Lirar med Corderoy på Torsdag
View this Thread in Original format
Endre

Om allt går som det ska så blir det gäst mix på Corderoys show på TAW på Torsdag innan ASOT, 18-20.

www.tranceairwaves.co.uk

lyssna gärna! lirar 60 min.


cheers
Alex

CJ InterCity
sorry, ska själv lira på annat håll :D

får bli nästa gång;)
nils
wehey
vill, men kan inte :(
men det måste vara någon som rippar?

CJ InterCity: vart ska du spela? (ifall man får fråga :))
CJ InterCity
en kompis e DJ på Klub Tomat i Köpenhamn så vi ska ha en liten förfest på kvällen innan klubben öppnar :D men nu ska vi inte gå offtopic, Endre är ju main DJ här ;)
Endre

hah, förfest låter bra ;)

jag lägger nog upp setet nånstans sen så man kan ladda om man vill ha.
dj_hysterix
aj då kommer inte kunna lyssna:( , kan du uppa setet sen?:)

EDIT: läste in ditt inlägg före :p
nils
quote:
Originally posted by Endre


jag lägger nog upp setet nånstans sen så man kan ladda om man vill ha.


gjutet!
va bra, då får jag höra
schysst :D
ShyTrance
hmm, har det redan varit lr ? :S
SteveTranz4ever
Fan missa ju de här jöe
ShyTrance
lol nej :D

d började senare än beräknat :P

klockan 20.00

dissa armin o lyssna på endre :P

Endre
quote:
Originally posted by ShyTrance
lol nej :D

d började senare än beräknat :P

klockan 20.00

dissa armin o lyssna på endre :P


heh, troligt :disbelief
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ShyTrance
lol nej :D

d började senare än beräknat :P

klockan 20.00

dissa armin o lyssna på endre :P

Fan kunde ju gjort de om jag visste detta
men jag har ju inte vart vid datorn den senaste timmen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement