|
Tiësto In Concert - 6 November - Ethias Arena Hasselt
|
View this Thread in Original format
| Miky |
hey jullie zullen het wss al weten maar 6 november is het te doen
Tiësto in Concert
voor verder info kan je altijd naar
www.id-t.be gaan of naar de man him self zijn homepage
maar ik wou eerder vragen wie er allemaal naartoe gaat¿?
|
|
|
| Jasperovitsj |
| We hebben er al een thread over, daar staat in wie er allemaal komt! :) |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We hebben er al een thread over, daar staat in wie er allemaal komt! :) |
aah ok dat wist ik dus helemaal niet en vermits ik hem niet onmiddelijk vond heb ik er maar 1 gemaakt |
|
|
| Zehra |
gewoon Search functie gebruiken ;)
Cygnus zal zn jobke wel doen hiermee... :p
inb4thalock
+1
kusjes? :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
kusjes? :toothless |
Graag ja :p |
|
|
| Eagle` |
| get a room will ya :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
get a room will ya :p |
Graag ja :p |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Graag ja :p |
brb ga ff kotsen |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Miky
brb ga ff kotsen |
hopelijk stik je in je kots |
|
|
| Miky |
| quote: | Originally posted by TOR
hopelijk stik je in je kots |
amaai maar jij bent ook van de vriendelijkste he |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tor is heel vriendelijk, dat zal je hopelijk nog wel ondervinden! :) |
|
|
| Zehra |
| Tor heeft gelijk.... was da voor een reply :whip: you bastard! :whip: |
|
|
|
|