|
sp2 activation
|
View this Thread in Original format
| yonih |
אני יודע שזה דיי מטומתם לפתוח טרד על זה ואני נורא מצטער ואין לי בעייה שתמחקו אותו אחרי השאלה.
אז ככה, נכון יש את ה
SP2 ACTIVATION
קיצור עשיתי הכל כמו שצריך והכל היה סבבה ואז הבוקר פתאום הוא נותן הודעה שאני צריך להירשם עוד פעם.
בפוקס הצלחתי איכשהו לפתוח את האקספלורר אבל אם אני סוגר את החיבור אז אכלתי אותה ואני ממש לא רוצה להתחיל את הווינדוס מחדש.
אז אני מאין ברירה יחכה לי פה כמו אהבל עד שמישהו אולי יכול להגיב לי ולעזור לי בנושא.
תודה! |
|
|
| Flotser |
נראה לי שאם תוריד
משהו כמו
Microsoft.Windows.XP.Professional.Corporate.incl.SP2-FTFiSO
ופשוט תתקין את זה על הווינאוס שלך הכל יסתדר...
רק מה... יכול להיות שכשאתה מפעיל
windows update
זה מה שידפוק אותך שוב, אבל לא נראה לי שזה ככה |
|
|
| DjChook |
בדיוק פתחו טרד שלם גדול על מחשבים
נראה לי שלשאול את השאלה שלך שם יהיה הרבה יותר חכם |
|
|
|
|