return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
sp2 activation
View this Thread in Original format
yonih
אני יודע שזה דיי מטומתם לפתוח טרד על זה ואני נורא מצטער ואין לי בעייה שתמחקו אותו אחרי השאלה.
אז ככה, נכון יש את ה
SP2 ACTIVATION
קיצור עשיתי הכל כמו שצריך והכל היה סבבה ואז הבוקר פתאום הוא נותן הודעה שאני צריך להירשם עוד פעם.
בפוקס הצלחתי איכשהו לפתוח את האקספלורר אבל אם אני סוגר את החיבור אז אכלתי אותה ואני ממש לא רוצה להתחיל את הווינדוס מחדש.
אז אני מאין ברירה יחכה לי פה כמו אהבל עד שמישהו אולי יכול להגיב לי ולעזור לי בנושא.

תודה!
Flotser
נראה לי שאם תוריד
משהו כמו
Microsoft.Windows.XP.Professional.Corporate.incl.SP2-FTFiSO

ופשוט תתקין את זה על הווינאוס שלך הכל יסתדר...

רק מה... יכול להיות שכשאתה מפעיל
windows update
זה מה שידפוק אותך שוב, אבל לא נראה לי שזה ככה
DjChook
בדיוק פתחו טרד שלם גדול על מחשבים
נראה לי שלשאול את השאלה שלך שם יהיה הרבה יותר חכם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement