return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: 1 2 [3] 4 
Celebration 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jpx
criss man ca va pomper grave!!! dan pis kleinenberg!!
KrinKer
Moi j'pense que j'vas tomber malade pour pas rentre a job le 31 demcebre .... Sneak + Dan + Sander K ... HAHA ... dla marde la job !!!

KrinKer
Verm
sexy house house house :crazy:
Verm
sexy price price price :(

c'est é 21h à midi, c'est pas mal je trouve, pis le prix va etre plus cher a cause d'eddy et simon pis on peut les voir 2 fois par mois au Aria ou au Circus, entk les 4 importés aurait suffis je trouve et ca aurait pu commencer plus tard et couté moins cher, mais j'avoue que spas eux qui doit couté bin cher
Psy-Trancer
bah not impressed....
Kate Manus
quote:
Originally posted by KrinKer
12h00 - 02h00: DJ Sneak (Chicago)
04h00 - 06h00: DJ Dan (Los Angeles)


I didn't expect a swedish headliner, but this is certainly the next BEST thing! :D
I HAVE BEEN WAITING TO SEE DJ DAN IN DA BIG ROOM FOR SO LONG!! awesome.. prime tiiiime too ;)
Big Ottawa crew for this one no doubt.

Sneak.. ahhhh.. there's a name I haven't heard in awhile, not my fav, but good to get the party started fo shiz!
Verm
forget about my last post, I saw the price on globalsound
Tickets: 1000:65$, next: 74$, 83$

Louiiiiiiis does the first 1000 are from the best ARIA PROMOTER? if yes, be ready to pay another new cellphone :happy2:
Epicurus
Bites big time that Lawler couldn't make it...BUT the next best thing: DJ Dan :eyespop: :eyespop:
SiM PeµRf
ah oui ah oui!!
this is gonna be sick....DJ DAN!!! hes so good....+ sander k...never seen him.....nice lineup!

HEY MATYYEEUUEUUU, TU VAS TU VENIR CHIALER!??!
ahhahahahha
Matyeux
mon dieu,jtai traumatié petit! :toothless

Bien content de voir ce lineup,decu de plus voir Lawler par exemple.

Je vais p-e y aller,si je me sens l'envie de me peter la face.

SiM PeµRf
ouais jsuis po mal traumatié....
lol
arrete de provoquer....pis le monde va pe etre plus réceptif.....
Matyeux
tu l'as été réceptif,ta compris ce que j'ai dit et tu as Freaké!

tu as fregounaden(essaye de s'integrer dans la smurf quad)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement