return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Kopen op Ibazar
View this Thread in Original format
BooMBooM
ik zat laatst is te kijken op ibazar of daar nog draaitafels en mengpanelen stonden maar ik vraag me af of dat wel te vertrouwen is op zo'n veiling site want je moet meestal eerst betalen en daarna word het verstuurd weet iemand of dit een beetje te vertrouwen is??
AFTERNATIVE
kheb vorige week mengpaneel via ibazar gekocht ,gewoon eerst een paar x mailen en vragen stellen ,en dan ophalen zodat jet kunt checken ,en anders vi rembours laten bezorgen

bij mij is alles goed gegaan ,die gast heeft verzendkosten betaald ,ging perfect dus
Dago "B" Duck
Je hoeft niet eerst te betalen waarna het wordt opgestuurd hoor. Ik heb zelf een mengpaneel en een draaitafel via i-bazar. Je kan gewoon een afspraak maken en langsgaan. Kan je zelf eerst zien of testen of alles in orde is.

Succes
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Dago "B" Duck
Je hoeft niet eerst te betalen waarna het wordt opgestuurd hoor. Ik heb zelf een mengpaneel en een draaitafel via i-bazar. Je kan gewoon een afspraak maken en langsgaan. Kan je zelf eerst zien of testen of alles in orde is.

Succes

is wel het beste ja ,maar ik kon dat niet omdat het 200 km van me vandaan was....en kben 16 ,dus dat ging moeilijk ,en dr was hier niemand zo gek om metme te rijden:(
Dj Lex
heel toevallig dit, want wil ook gaan beginnen en zat toevallig deze week op ibazar te kijken. Was niet veel aanbod trouwens.
BooMBooM
nee het valt inderdaad wel mee maar ik gaat zaterdag ff bij iemand langs en dan ga ik ff kijken of het wat is en of ie werkt
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Dj Lex
heel toevallig dit, want wil ook gaan beginnen en zat toevallig deze week op ibazar te kijken. Was niet veel aanbod trouwens.

op Marktplaats.nl staan veel draaitafels en mengpanelen
Dj Lex
Bedankt Alternative
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Dj Lex
Bedankt Alternative

NP! ,waarom wordt mijn naam eigelijk altyd fout geschreven??:D tiz dus aFternative ,mja ,boeie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement