return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Storm_-_We_Love-Promo_Vinyl-2001-NBD
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
tijdje geleden wazzer al een thread hierover, ik geloof door trancefool, ik zag dattie net was gerelled en ik hebbum direct ge-upped naar pow ik zal hem zo ook f uppen naar een andere server voor de mensen die geen toegang tot pow hebben.

ik vindum wel leip maar niet super, misschien na 4 x luisteren misschien iestie dan gaaaf

GreetZ GERRIT!!
raoel
Vindt het wel een leuk nummer.
Zeker geen topper, maar voor zo af en toe eens ergens tussen door, wel de moeite waard.
Little Theseus
sinds time to burn heb ik eigenlijk net als bij deze plaat niet veel goeds van storm kunnen horen. Erg jammer, hij is "wel redelijk" maar zeker geen floorfiller ofzo!
TranceFool
Ja da was ik, bedankt. Kga em zo downen. Zo te horen geen topper, maar toch leuk voor de verzameling :)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Ja da was ik, bedankt. Kga em zo downen. Zo te horen geen topper, maar toch leuk voor de verzameling :)

nee, dat ook nie eens, ik vind het echt een bout-nummer, mooi voor mijn "in de prullenbak-collectie"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement