return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Perry O'neil Radio Show
View this Thread in Original format
Lynxx
Perry O'neil gaat een wekelijks radio show doen.

Het wordt ook nog eens herhaald op verschillende stations:
Digitally Imported, Party 107 en ETS Global.

Op 3 november de eerste keer met Guestmixen van Markus Schulz en Ozgur Can!

Wat info van de Electronic Elements site:

quote:

General info:
Electronic Elements Radio will be hosted by Perry O'Neil and will be broadcasted every wednesday from 18.00 - 20.00 CET (GMT+1) on
www.di.fm (Digitally Imported). Info about the full schedule will be online as soon as possible.

The launch of this brand new show will be on 03-11-2004. To celebrate the first episode, listeners will be spoiled with a 4 hour opening show with guestmixes from nobody less then Markus Schulz, Özgür Can and Perry O'Neil. The first episode will also include a one hour compilation of the best past and forthcoming tracks on Electronic Elements.

Also keep an eye out for a competition that will start as soon as the first show has been broadcasted.

Digitally Imported Wednesday:
18.00 - 20.00 (CET)
11.00 - 13.00 (USA)
Party 107 Thursday:
23:00-01:00 (CET)
16:00-18:00 (USA)

ETS Global Saturday:
20.00 - 22.00 (CET)
13.00 - 15.00 (USA)


Weekly line up: First hour: Perry O'Neil - Second hour: Guest Mix.



Ik zeg: VET :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy:
Chicane
ik zeg: oh nee, niet weer iemand die een eigen radio show gaat beginnen :(
HBtje
Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype Hype

:rolleyes: :rolleyes:
basd
quote:
Originally posted by Chicane
ik zeg: oh nee, niet weer iemand die een eigen radio show gaat beginnen :(

Je kunt ook gewoon NIET luisteren. Dit zal interessant genoeg zijn voor een aantal mensen die hier ook komen.

Bovendien is het op di.fm, een station waar je gezien jouw muzieksmaak waarschijnlijk toch al nooit naar luistert, dus de kans dat je er toevallig mee in aanraking komt is ook al nul. Geen reden tot zeuren dus.
MaGiK54
Leuk voor Perry, maar zal er zelf niet naar luisteren, genoeg alternatieve en teveel internetradio is overkill, dat merk je al als je wekelijks naar ASOT luistert.
Chicane
Ik luister goed genoeg dat hier de zoveelste dj een (online) radioshow gaat hosten, wat alleen maar tot gevolg heeft dat muziek verloederd, elke week weer plaatjes verzamelen en sommige blijven hammeren tot het je strot uit komt ala Armin van Buuren. Niet omdat het Perry O'Neil is, waveforce is een leuk plaatje, maar het feit dat elke dj nu een radioshow gaat beginnen alleen om een beetje aandacht te krijgen en hun platen de strot door te pushen. Nu nog leuke jingles, typetjes en een sidekick en ze hebben het helemaal voor elkaar :rolleyes:
Partyhardy!
Perry haalt er maandelijks altijd een aantal platen uit die hij alleen draait en niemand anders, dus deze show kan zeker een toevoeging zijn! :) Super tof dus! :cool:
Creamfields23
Leuk man!

Ik vind ook wel dat Perry een soort van vibe zoekt in platen die me bevalt. (zie post partyhardy)

Zal niet al te veel luisteren maar als ik er een keer toevallig iets over kan meepikken en beluisteren zal ik dat zeker doen.
SaBi
Ik ben ook wel benieuwd . Al mis ik eigenlijk de tijd ervoor . Och , als ik eens tijd heb ...waarom niet . Thanx voor de info ;)
emre
quote:
Originally posted by Chicane
Overkill en hype etc. ....


Agree !!

Glaniskanis
Ik ben het eens met Partyhardy dat het een aanwinst is omdat ie vaak nieuwe platen draait die weinig anderen draaien
MAAR!!
Hier is mn maar

1 keer per week is VEEL te week om overvloedigheid te voorkomen!
Dat moet 1 keer per maand worden wil het telkens interessant zijn
Ben ik eigenlijk wel zeker van... maar we zullen zien :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Glaniskanis
1 keer per week is VEEL te week om overvloedigheid te voorkomen!
Dat moet 1 keer per maand worden wil het telkens interessant zijn
Ben ik eigenlijk wel zeker van... maar we zullen zien :D


hier ben ik het inderdaad mee eens :) in mijn vorige post zei ik ook dat Perry er maandelijks een aantal onbekendere tracks uitvist :cool: tenzij Perry vanaf nu non-stop op zoek gaat naar nieuwe tracks!
Armin heeft daar trouwens zijn mensen voor die veel zoeken voor hem :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement