return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Info gevraagt voor het organiseren van een fuif (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by FUSyke
Natuurlijk zou ik het liefst mensen hebben die Trance draaien;)


In dat geval hou ik me zeker aanbevolen :D
pooley
Rofl ei :)
Xilver
Jot kwil me ook wel aanbieden als dj.
FUSyke
Vind ik fijn:)

De party vindt plaats op donderdag 3 februari 2005
Adres: Stalhof (bij de Overpoort) te Gent

Ik heb vandaag eens met de klas overlegt en er zou op de fuif dus ook commercieel gedraait worden, beke vanalles dus. Vanalles betekent ook Trance. Dus ik zou +/- 2 trancedj's nodig hebben.
Xilver
trance is what I do, dus ja :)
Jasperovitsj
Als ge oldskool rock/80's/ambi - commercieel zoekt kan ik u misschien wel uit de nood helpen, maar als het Milk Inc./R&B - commercieel is is mijn goesting over...:)
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Als ge oldskool rock/80's/ambi - commercieel zoekt kan ik u misschien wel uit de nood helpen, maar als het Milk Inc./R&B - commercieel is is mijn goesting over...:)


Oldskool rock en ambi zouden mijn klascollega's wel goed vinden denk ik; juist nog ff bevragen. Ik wist niet dat je dat ook draaide; verborgen talenten mss:)
TOR
nog een tip: als je je affiches maakt, let goed op de Nederlandse spelling


quote:
Info gevraagt...

...moet nog vastgelegt worden.

...met de klas overlegt

...ook commercieel gedraait worden
FUSyke
quote:
Originally posted by TOR
nog een tip: als je je affiches maakt, let goed op de Nederlandse spelling


I know, ben genen talenknobbel:( , maar ontwerp van de flyers is voor iemand anders hoor:)


Ei, Xilver en Jasp check PM.
Oester
hou er rekening mee dat op 3 feb . de universitaire studenten nog examens hebben . :( klote tot en met ,mis ik carnaval ook nog

Tiger777
quote:
Originally posted by FUSyke
De party vindt plaats op donderdag 3 februari 2005
Adres: Stalhof (bij de Overpoort) te Gent

Weet da op tijd de posten, das vlak tegen mijn deur ;)
FUSyke
Ik heb ook nog op de unief gezeten en had toen geen examens maar ik weet wel dat er een paar richtingen zijn die dan examens hebben.

Ei en Xilver zouden al komen draaien:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement