|
Info gevraagt voor het organiseren van een fuif (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Natuurlijk zou ik het liefst mensen hebben die Trance draaien;) |
In dat geval hou ik me zeker aanbevolen :D |
|
|
| Xilver |
| Jot kwil me ook wel aanbieden als dj. |
|
|
| FUSyke |
Vind ik fijn:)
De party vindt plaats op donderdag 3 februari 2005
Adres: Stalhof (bij de Overpoort) te Gent
Ik heb vandaag eens met de klas overlegt en er zou op de fuif dus ook commercieel gedraait worden, beke vanalles dus. Vanalles betekent ook Trance. Dus ik zou +/- 2 trancedj's nodig hebben. |
|
|
| Xilver |
| trance is what I do, dus ja :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als ge oldskool rock/80's/ambi - commercieel zoekt kan ik u misschien wel uit de nood helpen, maar als het Milk Inc./R&B - commercieel is is mijn goesting over...:) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als ge oldskool rock/80's/ambi - commercieel zoekt kan ik u misschien wel uit de nood helpen, maar als het Milk Inc./R&B - commercieel is is mijn goesting over...:) |
Oldskool rock en ambi zouden mijn klascollega's wel goed vinden denk ik; juist nog ff bevragen. Ik wist niet dat je dat ook draaide; verborgen talenten mss:) |
|
|
| TOR |
nog een tip: als je je affiches maakt, let goed op de Nederlandse spelling
| quote: | Info gevraagt...
...moet nog vastgelegt worden.
...met de klas overlegt
...ook commercieel gedraait worden |
|
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by TOR
nog een tip: als je je affiches maakt, let goed op de Nederlandse spelling |
I know, ben genen talenknobbel:( , maar ontwerp van de flyers is voor iemand anders hoor:)
Ei, Xilver en Jasp check PM. |
|
|
| Oester |
| hou er rekening mee dat op 3 feb . de universitaire studenten nog examens hebben . :( klote tot en met ,mis ik carnaval ook nog |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
De party vindt plaats op donderdag 3 februari 2005
Adres: Stalhof (bij de Overpoort) te Gent
|
Weet da op tijd de posten, das vlak tegen mijn deur ;) |
|
|
| FUSyke |
Ik heb ook nog op de unief gezeten en had toen geen examens maar ik weet wel dat er een paar richtingen zijn die dan examens hebben.
Ei en Xilver zouden al komen draaien:) |
|
|
|
|