|
רררררררררררררררררררר
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני לוקח את התיק בסוף האימון קפואירה ומגלה שהארנק לא שם !!!
חוגר, רשיון, תז... הכל הלך :/
:mad: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לוקח את התיק בסוף האימון קפואירה ומגלה שהארנק לא שם !!!
חוגר, רשיון, תז... הכל הלך :/
:mad: |
ואי ואיי ואיי גבר
מצטער לשמוע
הייתי מזיין שם אחד אחד עד שיחזיר את זה
אם לא..... תפנה לשוטר |
|
|
| DjChook |
כן אני בדיוק קופץ למשטרה עכשיו
יו איזה סרט מהתחת זה אוףףףף |
|
|
| KrazyDJs |
בלאי..מצטער לשמוע חן..
מקווה שיתלשו לגנב ת'ביצים ... |
|
|
| DjChook |
וואי איזה כייף, התקשרו אלי מפיזיקל
זה המועדון כושר ששם אני מתאמן בקפוארה
אקיצר, היא אמרה שמישהי מצאה את הארנק ברחוב, לקחו רק את המזומן
והיא ראתה את הכרטיס של פיזיקל אז היא החזירה את זה אליהם !!!
איזה מלכה הא ?
אז רק באסה שביטלתי את הויזה
חוץ מזה הכל אצלי
יש אנשים טובים בעולם ! |
|
|
| princess cc |
אתה מתאמן בפיג'יקל בר"ג ?
אני מצאתי אותו:)
סתם לא... אבל אם כן אז אני גרה ממש ליד, אולי ראיתי אותך...;) |
|
|
| -CosmicFire- |
וואיי אחי שמח בשבילך
קרה פעם לאבא שלי קטע כזה
שהוא איבד ארנק עם ת"ז ויזה ומלא צ'קים (חלק פתוחים וגם מזומנים)
אחרי כמה שעות שהוא שם לב
התקשרה אישה שבמקרה גרה 3רחובות מאיתנו ואמרה שהיא מצאה את הארנק וחיפשה את השם בספר טלפונים
ולא היה חסר כלום למרות שנתנו לה 200שקל לתודה
אחי יש פול אנשים חרא במיוחד בארץ אבל לא חסר אנשים טובים |
|
|
| DjChook |
חחח סיסי יא שרוטה :)
טוב, אני הולך ללכת |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח סיסי יא שרוטה :)
טוב, אני הולך ללכת |
LOL
עלק הולך ללכת:haha: :haha:
הזכיר לי משהו:
"איש אחד הלך למות, נשברה לו רגל, נשאר בבית" חחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| DjChook |
פעם חבר שלי הלך לצוף אבל קיבל שמאלה לפנים וחזר בבושה הביתה :)
(מה הקשר ?!... טוב, זה לא השעות שלי) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
וואי איזה כייף, התקשרו אלי מפיזיקל
זה המועדון כושר ששם אני מתאמן בקפוארה
אקיצר, היא אמרה שמישהי מצאה את הארנק ברחוב, לקחו רק את המזומן
והיא ראתה את הכרטיס של פיזיקל אז היא החזירה את זה אליהם !!!
איזה מלכה הא ?
אז רק באסה שביטלתי את הויזה
חוץ מזה הכל אצלי
יש אנשים טובים בעולם ! |
בני זונות איזה שרמוטות יא ראאאאאאאאאבק
מישו מהקבוצה שך דפק לך?
איפה אתה שם את התיקים בכלל?
אל תביא ארנק יותר אחי ילך לך הרישיון ת"ז וזה זה בעיה
גם אני לא לוקח למכון ארנק ופלאפון |
|
|
| DjChook |
ת'אמת אני פשוט ישאיר באוטו
וזה לא מישהו מהקבוצה בטוח כי אני נשארתי אחרון
ויש שם מלא מתאמנים כי זה גם קניון הרי
קיצר, העיקר שהכל נמצא |
|
|
|
|