|
עדשות... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אני דווקא לא מסכים איתך
עדיף שיתחיל עם יומיות כדי שהוא יתרגל איתם בהתחלה
שיראה אם בכלל זה יתאים כי יש כאלה שזה לא נוח להם ומפתחים דלקות ,טחורים ובלאגנים- עירבבתי שמחה בשמחה
מה גם יש את ההיגיון הכספי שאם הוא יאבד את העדשות או תיקרע עדשה אז
ניחא כי יש לו עוד למשך חודש וגם המחיר לא גבוה ממש
ככה אני עשיתי |
ואללה ראסמי לא חשבתי על זה ככה
מסכים איתכם
למרות שאני לקחתי ישר לחצי שנה לא חשבתי על זה בהתחלה...
ומה הקשר טחורים זה לא בתחת?! |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ומה הקשר טחורים זה לא בתחת?! |
אין קשר רשמתי טחורים כדי לגוון קצת ולעשות את הטרד יותר קומי
:D
חבל שאי אפשר לראות הבעות פנים של אנשים באינטרנט
;) |
|
|
| KrazyDJs |
איווה, אני ילד מעודש :D
הצלחתי להוציא פחות או יותר היום..
מתקשה עכשיו קצת להתרגל למחשב ולהכל..
וכמובן יותר קשה להתרגל להיות בלי משקפיים [ סוף סוף :) ]
יאללה...לקחתי בינתיים יומיות לחודש הראשון, נקווה שהכל ילך חלק |
|
|
| MrBlond |
זה תמיד מעצבן ומגרה את העיניים בהתחלה. אתה תתרגל לזה לגמרי תוך חודש. אני במצב שזה בכלל לא מפריע לי כבר, אני שם ומוריד בלי מראה תוך 2 שניות וזהו...
בנוגע לסוג של העדשות שאתה לוקח... אני וכל מי שאני מכיר משתמשים בחודשיות... בגדול יומיות הכי כיף ובריא והכל כי אתה מחליף כל יום, אבל זה יוצא יקר חבל"ז. חודשיות זה עדיין סבבה, שנתיות (רגילות) היה לי בהתחלה ואחרי שעברה שנה נמאס לי מהם והתחלתי לקנות חודשיות.
בנוגע לעדשות שנופלות ונקרעות וכו' וכו', זה לא קורה לך אלא אם אתה לא מנקה כמו שצריך, או שם אותם הפוך, או שאתה הולך איתן יותר מדי זמן והעיניים שלך עייפות, או שאתה פשוט טמבל.
אני משתמש בעדשות בערך 5 שנים ובחיים לא נפלה לי עדשה. אז אני לא יודע על מה אנשים מדברים, עדשה נופלת? עדשה נקרעת? מה זה לעזאזל, אתם בטוחים שאתם שמים את העדשות שלכם בעיניים ולא במקום אחר? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אין קשר רשמתי טחורים כדי לגוון קצת ולעשות את הטרד יותר קומי
:D
חבל שאי אפשר לראות הבעות פנים של אנשים באינטרנט
;) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי עם הטחורים חחחחחחחחחח!!!!! |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by MrBlond
זה תמיד מעצבן ומגרה את העיניים בהתחלה. אתה תתרגל לזה לגמרי תוך חודש. אני במצב שזה בכלל לא מפריע לי כבר, אני שם ומוריד בלי מראה תוך 2 שניות וזהו...
בנוגע לסוג של העדשות שאתה לוקח... אני וכל מי שאני מכיר משתמשים בחודשיות... בגדול יומיות הכי כיף ובריא והכל כי אתה מחליף כל יום, אבל זה יוצא יקר חבל"ז. חודשיות זה עדיין סבבה, שנתיות (רגילות) היה לי בהתחלה ואחרי שעברה שנה נמאס לי מהם והתחלתי לקנות חודשיות.
בנוגע לעדשות שנופלות ונקרעות וכו' וכו', זה לא קורה לך אלא אם אתה לא מנקה כמו שצריך, או שם אותם הפוך, או שאתה הולך איתן יותר מדי זמן והעיניים שלך עייפות, או שאתה פשוט טמבל.
אני משתמש בעדשות בערך 5 שנים ובחיים לא נפלה לי עדשה. אז אני לא יודע על מה אנשים מדברים, עדשה נופלת? עדשה נקרעת? מה זה לעזאזל, אתם בטוחים שאתם שמים את העדשות שלכם בעיניים ולא במקום אחר? |
מסכים בכל מלה
רק תנסה לשפשף ממש חזק את העיניים ותגיד אם לא יצאה לך העדשה...
עדשה לא תיצא סתם אם לא תוציא אותה |
|
|
| MrBlond |
כן, אלא אם היא מלוכלכת, או שאתה משפשף יותר מדי, או שאתה לובש אותה יותר מדי, או שהיא ישנה כבר אולי...
קיצר אם אתה עושה הכל כמו שצריך היא לא תצא. |
|
|
| KrazyDJs |
סבבה, בינתיים אני יומיים איתה כל היום..
בצפר, בית, בחוץ וזה..
מסתדר..
די התרגלתי לשים אותם אני מניח..
רק בעיות יש לי בעין ימין להוריד \ לשים משום מה, אבל בקטנה...מסתדר עם זה.. |
|
|
| MrBlond |
הכי חשוב תשטוף ידיים לפני שאתה נוגע בעין שלך בכלל, ותעבוד מעל משטח נקי, לא מעל כיור, זה הרגל מטומטם, כי זה גם לא נקי אם העדשה נופלת וגם יש סיכוי שהיא תיפול לך לתוך הביוב :)
לשמור על נקיון של 100 אחוז זה הכי חשוב, אל תזלזל, כי אם מתפתח לך זיהום או שאתה לובש אותה הרבה שעות ביום זה יגיע למצב שבכלל לא תוכל להשתמש בעדשות ותצטרך ללכת לרופא עיניים, וחבל... |
|
|
| Hell_Copter |
גם לי יש עדשות....
ואפילו כמה שזה אירוני קרה לי אתמול שישנתי איתם
אבל זה לא אשמתי...
אני לא זוכר כלום ממה שקרה אתמול אחרי שנכנסתי לאוטו של חבר שלי שנסענו הביתה...
אני רק יודע שהיום בצהריים התעוררתי שהעדשות עדיין בעיניים שלי ואני רק עם תחתונים... וגם הפלאפון שלי היה על הרצפה... קיצר... מוזר הנוער של היום
בנוגע לטיפים...
יש לי לתת לך טיפ חשוב מאוד שזה לגזוז ציפורניים בידיים...
אם הציפורניים שלך ארוכות הם יכול לשרוט את העדשה וזה לא הכי בריא כמו שאתה בטח מבין
ותמיד מאז שהתחלתי לשים עדשות היה הרבה יותר קל להוציא אותן מאשר לשים...
אבל היום זה בדיוק שתי שניות לוקח לי :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר... מוזר הנוער של היום
|
רועי! התגעגעתי |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by MrBlond
.
אני משתמש בעדשות בערך 5 שנים ובחיים לא נפלה לי עדשה. אז אני לא יודע על מה אנשים מדברים, עדשה נופלת? עדשה נקרעת? מה זה לעזאזל, אתם בטוחים שאתם שמים את העדשות שלכם בעיניים ולא במקום אחר? |
שמע אני לא יודע איפה אתה שם את העדשה אבל אני בהחלט יודע לאן לשים אותה,וזה שלך לא קרה חלק מהמקרים כאן זה לא אומר שלאנשים אחרים זה לא קרה.
זה פורום בו אנשים נותנים המלצות ועצות ,וכמו כל דבר בחיים בנאדם יכול לקבל את העצה\דעה של מישהו אחר או שלא
מה לעשות החיים זה לא מדע מדוייק;) |
|
|
|
|