|
צילצולים לפלאפון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
אתר חזק אחי :) הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here |
|
|
| Huge-A |
| זה יעבוד לי עם מכשיר של פלאפון TELIT ?? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Origin
אתר חזק אחי :) הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here |
ענק!! |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Shahar
או שאפשר להוריד דרך הפלא? |
למי שרוצה הסבר איך להוריד צלצולים מהאתר לפלאפון 3510 של נוקיה
שיפנה אליי בהודעה פרטית |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני כבר מכיתה ט' עם אותו צלצול.
נראה לי זה יוצא כבר מממ...5\4 שנים!
עם:
Watergate - Heart Of Asia

אה וגם עם אותו פלאפון שכונה חחחחחחח... |
|
|
| MrBlond |
אם יש לפלאפון גישה לאינטרנט ויכולת הורדת צלצולים דרך האינטרנט ישירות מהפלאפון, לא צריך שום כבל ושום לעלות, רק צריך ללחוץ מקש ימני על הקובץ שרוצים ולבחור מאפיינים, ושם תהיה כתובה הכתובת של הקובץ, לדוגמא:
http://www.johnsteenbergen.com/midi..._refraction.mid
את זה מכניסים לפלאפון והוא יוריד כבר.
אם אין אופציה להתחבר לאינטרנט מהפלאפון, אז צריך כבל העברת נתונים, ואז מורידים למחשב ומעבירים את הצלצול באמצעות התוכנה שבאה עם הכבל אל המכשיר. |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Origin
אתר חזק אחי :) הינה עוד אתר נחמד של צילצולים
click here |
זה בחינם?
או שאני יוריד דרך הפלאפון ויגלה חיוב של איזה 50 שקל על צלצול מאירופה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
צריך עזרה בנושא!!!
יש לי שאלה לגבי איך אני עושה את זה בכלל כלומר איך אני מעביר את המנגינות האלה מהמחשב...???
ואם אני יכול להשתמש בהן לדגם שיש לי שהוא
SAMSUNG 514 (רגיל) ????
תודה רבה מראש... |
צריך להפוך את זה מ
MID
לMMF
עם PSMPLAY
ואז להעביר לסמסונג |
|
|
| taltul |
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...
קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי.... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by taltul
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...
קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי.... |
פעם ביררתי וזה עולה פול כסף |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by taltul
אז ככה יש לי אינטרנט ואתמול ניסיתי כמה פעמים להוריד את הקבצים...עכשיו הקטע שאני יכול להיכנס לאתר ולראות את הקבצים והכל אבל כשאני לוחץ על שם קובץ מסויים הוא מנסה לפץוח ובסוף אני מקבל הודעת שגיאה שלא ניתן לפתוח את העמוד...
קיצר הפיתרון בישבילי הוא כנראה כבל עכשיו עולה שאלה נוספת איפה אני יכול להשיג דבר כזה וכמה בערך זה יעלה לי.... |
הקבצים הם מידי
אתה צריך
MMF |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
הקבצים הם מידי
אתה צריך
MMF |
מה ההבדל בינהם?
ואיזה מכשירים יכולים לנגן
mmf? |
|
|
|
|