return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Mijn eersts post(vanuit amerika dan:):):))
View this Thread in Original format
Muppet
He iedereen,

zit nu in een hotel en d8ik ga maar is kijken of er nog iets te doen is op TA...Jaja ben er nu al 3 dagen en het is te gek!!!!!!! We vlogen busniss class(werd geupgrade omdat er te veel stoelen waren verhuurd in de econmie class) dus dat was heeeel relax. L.A was ook heeeeeeeel vet, die auto's en huizen in beverly (gewoon ziek)

O ja ik typ dit hier wel over de vergeldings acties. We hoorde dit op de radio en op de tv hier zijn ze allemaal helemaal happy erover de mensen ook vinden het gewoon normaal en supergped en zijn trots. Chauvinistisch hoe kom je er bij

Maar ja heb nu nog maar ene paar minuten tijd op internet dus ik ga weer....

Post nog wel een keer

Greetz Muppet, and have fun in Holland (hier is het 32 graden en ik gfa nu zwemmen:):):):):):))
TimeportE
Hee Muppet, gekke gozer.. heb je lekker vakantietje in Amerika.. nou dat zal ik jou ook eff jaloers (proberen :D) te maken.. POW is net VETT geupdate allemaal vette nieuwe trax.. de nieuwe van Marco V.. en de remixes van Cygnus X zijn hier net uit.. ook heeft Gouryella vriend en vijand (heeft Gouryella vijanden?? ) weten te verrassen door met een nieuw nummer te komen... ook tiestos nieuwste liveset was weer FANTASTISCH.. Ja joh kom maar snel weer terug naar Nederland.. :D:D:D (dan mis je misschien de nieuwe releases van Kamaya Painters en System F. niet!!)
Dr Mystical
He Muppet, zo te horen is je vakantie al goed begonnen.
Ga zo door he en maak er een toffe tijd van (kan haast niet anders dacht ik zo).
M5
quote:
Originally posted by TimeportE
.. ook heeft Gouryella vriend en vijand (heeft Gouryella vijanden?? ) weten te verrassen door met een nieuw nummer te komen...

Gouryella :whip: :whip: heeft vijanden :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by TimeportE
Hee Muppet, gekke gozer.. heb je lekker vakantietje in Amerika.. nou dat zal ik jou ook eff jaloers (proberen :D) te maken.. POW is net VETT geupdate allemaal vette nieuwe trax.. de nieuwe van Marco V.. en de remixes van Cygnus X zijn hier net uit.. ook heeft Gouryella vriend en vijand (heeft Gouryella vijanden?? ) weten te verrassen door met een nieuw nummer te komen... ook tiestos nieuwste liveset was weer FANTASTISCH.. Ja joh kom maar snel weer terug naar Nederland.. :D:D:D (dan mis je misschien de nieuwe releases van Kamaya Painters en System F. niet!!)

ROFLMAOWPIMP!!!!! :stongue::stongue::stongue:

quote:
Originally posted by M5

Gouryella :whip: :whip: heeft vijanden :)

AAP!!! helemaal niet! :p

Greetz,
Glaniskanis
Blik
jullie zijn homo's....... vooral timeportE, ben net ff flink uitgelachen in mIRC.......

maarreh Muppet, have fun in amerika, hier regent het nu.......
New Wave
quote:
Originally posted by Glaniskanis

AAP!!! helemaal niet! :p

MONGOOL HELEMAAL WEL!!!!:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
jullie zijn homo's....... vooral timeportE, ben net ff flink uitgelachen in mIRC.......

HEHE, sorrie he.. ik dacht serieus nie dat iemand zou geloven dat die dingen uit zouden komen.. Ach ja, hoop dat je niet te hard bent uitgelachen.. :p:p Alles is weer vergeten en vergeven?...
Dj Lex
uh waar zijn die nieuwe nummers van gouryella en die set van tiesto dan?
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
uh waar zijn die nieuwe nummers van gouryella en die set van tiesto dan?

hehe, daarom was timeportE een homo, omdat ik ook dach dat het waar was maar wat bleek dus........... precies ja

Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik

hehe, daarom was timeportE een homo, omdat ik ook dach dat het waar was maar wat bleek dus........... precies ja

Oh ok haha lol.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement