|
Rui Da Silva (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Star |
| quote: | Originally posted by YO-I
אז כן ביררתי עם מושיק, 80 אחוז שרואי יגיע, זה לא סגור עדיין אבל יש סיכוי גדול שכן, אגב אם הוא יגיע כנראה שמושיק ורואי ימשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם |
זה 1000 אחוז שהוא בא לא 80 זה יום חמישי הזה פתיחת ליין סטודנטים |
|
|
| cluBBer |
| פעם שעברה כשהוא היה באולטראסאונד הוא נתן בראש!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Star |
| מי שרוצה לבוא בהחלט מוזמן אני יודע שזאת לא השוואה בכלל לפול ואן דייק אבל בכל זאת אם יש פה מישהו שלא הולך לפול ורוצה כניסה נקייה בלי בעיות שישלח פרטי אני יעזור לו בכי ף |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מי שרוצה לבוא בהחלט מוזמן אני יודע שזאת לא השוואה בכלל לפול ואן דייק אבל בכל זאת אם יש פה מישהו שלא הולך לפול ורוצה כניסה נקייה בלי בעיות שישלח פרטי אני יעזור לו בכי ף |
אחי, לא רואים אותך אצל פול הערב ?!?! |
|
|
| KrazyDJs |
נו איך היה ?
אני מניח שאתה סטאר היית.
ספר...לפחות תן טראקליסט שאני אוכל לקנא במי שכן היה... |
|
|
| Star |
היה נחמד מאוד היו אולי 900 איש
הגעתי למועדון עם מר סילבה בשעה 2וחצי ואז הוא עלה לנגן בשלוש
אנשים פשוט רקדו כמו מטורפים אני נהנתי
אגב מי שמעוניין שבוע הבא
סקאזי בורטיגו
אז אני יודע שיש לו פה מעריצים
גדולים אז פשוט מומלץ להגיע |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Star
היה נחמד מאוד היו אולי 900 איש
הגעתי למועדון עם מר סילבה בשעה 2וחצי ואז הוא עלה לנגן בשלוש
אנשים פשוט רקדו כמו מטורפים אני נהנתי
אגב מי שמעוניין שבוע הבא
סקאזי בורטיגו
אז אני יודע שיש לו פה מעריצים
גדולים אז פשוט מומלץ להגיע |
גם סטודנטים אחי? |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Star
בן כמה אתה |
15...
נראה קצת יותר מבוגר אם זה עוזר |
|
|
| Star |
לא גבר אם היית 19-20 אז עוד היה אפשרי לעשות משהו
אבל 15 סורי :rolleyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
| מר כוכב מה לגבי איזה טראקליסט או לפחות כמה טראקים שזיהית? |
|
|
|
|