return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Rui Da Silva (pg. 2)
View this Thread in Original format
Star
quote:
Originally posted by YO-I
אז כן ביררתי עם מושיק, 80 אחוז שרואי יגיע, זה לא סגור עדיין אבל יש סיכוי גדול שכן, אגב אם הוא יגיע כנראה שמושיק ורואי ימשיכו לעבוד על הפרוייקטים שלהם


זה 1000 אחוז שהוא בא לא 80 זה יום חמישי הזה פתיחת ליין סטודנטים
cluBBer
פעם שעברה כשהוא היה באולטראסאונד הוא נתן בראש!!!!!!!!!!!!
Star
מי שרוצה לבוא בהחלט מוזמן אני יודע שזאת לא השוואה בכלל לפול ואן דייק אבל בכל זאת אם יש פה מישהו שלא הולך לפול ורוצה כניסה נקייה בלי בעיות שישלח פרטי אני יעזור לו בכי ף
markfeldman
quote:
מי שרוצה לבוא בהחלט מוזמן אני יודע שזאת לא השוואה בכלל לפול ואן דייק אבל בכל זאת אם יש פה מישהו שלא הולך לפול ורוצה כניסה נקייה בלי בעיות שישלח פרטי אני יעזור לו בכי ף


אחי, לא רואים אותך אצל פול הערב ?!?!
Star
לא יכול גבר
KrazyDJs
נו איך היה ?
אני מניח שאתה סטאר היית.
ספר...לפחות תן טראקליסט שאני אוכל לקנא במי שכן היה...
Star
היה נחמד מאוד היו אולי 900 איש
הגעתי למועדון עם מר סילבה בשעה 2וחצי ואז הוא עלה לנגן בשלוש
אנשים פשוט רקדו כמו מטורפים אני נהנתי
אגב מי שמעוניין שבוע הבא
סקאזי בורטיגו
אז אני יודע שיש לו פה מעריצים
גדולים אז פשוט מומלץ להגיע
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Star
היה נחמד מאוד היו אולי 900 איש
הגעתי למועדון עם מר סילבה בשעה 2וחצי ואז הוא עלה לנגן בשלוש
אנשים פשוט רקדו כמו מטורפים אני נהנתי
אגב מי שמעוניין שבוע הבא
סקאזי בורטיגו
אז אני יודע שיש לו פה מעריצים
גדולים אז פשוט מומלץ להגיע


גם סטודנטים אחי?
Star
בן כמה אתה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Star
בן כמה אתה


15...
נראה קצת יותר מבוגר אם זה עוזר

Star
לא גבר אם היית 19-20 אז עוד היה אפשרי לעשות משהו
אבל 15 סורי :rolleyes:
DJ Alex E.
מר כוכב מה לגבי איזה טראקליסט או לפחות כמה טראקים שזיהית?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement