return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הדיסקוטק הכי טוב הארץ
View this Thread in Original format
DjNumShum
מה לפי דעתכם הדיסקוטק הכי טוב מארץ?

מבחינת ציוד ...


אני יתחיל
מכל הדיסקוטקים שהייתי שדווקא דיי הרבה
אני חושב שה DOME
הכי טוב

פשוט להיט שם
ציוד בן זונה משוכלל וטוב
5 בבוקר אז אין לי כח לפרט
dj alonzo
לא הייתי בהרבה מועדונים בארץ ששמעתי שהם מעולים, הסי בר והפורום למשל.. אבל אני יכול להגיד לך שממה שכן הייתי אז ה
TLV
הוא הכי טוב.. הוא קצת קטן, אבל הוא יפה ויש לו מערכת סאונד מעולה!!!
גם האומן 17 מצויין וגם הפאצ'ה.... מועדונים טובים לא חסר לנו בארץ, תקליטנים טובים זה מה שחסר.
Gil Shwarts
הסקופ באילת נכון לעכשיו הוא המועדון הכי טוב והכי מתקדם בארץ מבחינת ציוד כללי שזה אומר
פטיפונים, הגברה, תאורה, קישוטים וכו'...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement