return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחפש סטים טובים
View this Thread in Original format
shay
שלום כולם,קודם כל רציתי להגיד לכם:אחלה פורום
באתר עם כבוד
אני מחפש סטים חדשים בעיקר פרוגרסיב
אם מישהו יכול להמליץ על סטים טובים, ועל כתובות של אתרים,שמתעדכנים בנושא.
בתודה מראש
ותמשיכו עם העבודה הטובה בפורום
וחברה אני מבקש בלי זיוני שכל שלא קשורים לנושא
luckystrike
לך לפה....

http://d2k.dedserver.org/index2.html
DJ-Energy
מה קורה לאנשים היום??
איפה כל האנשים שמחפשים אפליפטינג?!?

כל אחד שבא לפה מתחיל לזיין את השכל עם פרוגרסיב! זה הורג אותי
אולי נשנה את השם של הפורום ל
Progressive Trance Addict?
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement