|
Rotationz On Sunday [TOPradio] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen ! |
kopen waarom is da nodig?
gewoon externe harde schijf aansluiten, kopieren, plakken, klaar is kees:D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
Das ook voor de illegale mp3 cd's want die zou ik wel appart willen kopen ! |
Ik wil er anders een paar voor je kopieren :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
trouwens menig techno-vriend van mij vindt het echt raar dat trance djs "maar" 10 tracks in een uur mixen. ze vinden dat vooral saai eigenlijk:D |
lol, en ik vind techno vaak te snel gemixt :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
lol, en ik vind techno vaak te snel gemixt :p |
dat vind ik vaak ook, maar jeff mills weet precies perfect waar hij mee bezig is, bij hem klopt het altijd allemaal perfect:)
en soms vind ik trance ook ietsje te traag gemixt... 8 nummers op een uur vind ik net ietsje te weinig:) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
dat vind ik vaak ook, maar jeff mills weet precies perfect waar hij mee bezig is, bij hem klopt het altijd allemaal perfect:)
en soms vind ik trance ook ietsje te traag gemixt... 8 nummers op een uur vind ik net ietsje te weinig:) |
Mja, veel trance-nummers zijn vrij lang, en hebben meestal 2 breaks, waarvan de tweede dan ook nog eens een krachtigere climax heeft. Zodoende willen veel DJ's die tweede climax ook spelen, waardoor bijna heel het nummer al gespeeld is :) |
|
|
| pooley |
Yves, 1 van België's belste trance dj's?
Kom hé, laat me ni lachen, zijn set met ferry in de versuz was gewoon erbarmelijk slecht. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by pooley
zijn set met ferry in de versuz was gewoon erbarmelijk slecht |
Hoe kan je dat zeggen? Hij heeft Producelast EN Traffic gespeeld :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
Pas op he mannen, hij leest mee ;)
Welcome our latest tranceaddict, Yves Deruyter |
|
|
| pooley |
Ist ofwa?
Opbouwende kritiek he :) |
|
|
| Tim Davis |
Rotationz On Sunday start de maand goed! Vanavond zit de avond boordevol lekkere muziek! Vanvond kan je geniet van een waaier aan Mix Sessies en een heleboel nieuwe muziek.
Zo hebben we vanavond tussen 21 en 22 uur een Mix Sessie van Orchid (breaks by Source Of Gravity). Tussen 22 en 23 uur hebben we de Filterheadz in de mix (Tribal - House), en last but not least: SHARAM JEY in the mix!
Naast dit nog de gebruikelijk items van Ken Spector en de K-Tune (k-records.be).
En dit alles in presentatie van Tim Davis |
|
|
|
|