return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Mauro Picotto in de <<O>>
View this Thread in Original format
Tall21
Ik heb ff een vraagie,

20 okt. staat Picotto in Den Haag in de <>. Nou heb ik hem nog nooit zien/horen draaien. Nou ben ik op zich niet vies van een beetje snellere muziek (vroeger veel hardcore gedraaid enzo) maar ben daar toch wel vanaf gestapt. Wat voor stijl draai Picotto over het algemeen?

Tall21
raoel
Je mag toch wel stellen dat picotto normaal wel wat HARD draait.
Zeg maar HardTrance / Techno
Ook op trance energy dit jaar draaide hij best wel stevig voor dat feest.
En op Qlimax was het helemaal gaaf wat ie liet horen.

Ik zou zeggen download maar eens een van die live-sets. En anders wat zijn eigen nummers. Die zijn over het algemeen toch redelijk hard.
Behalve komodo en proximus dan, wat eigenlijk helemaal zijn stijl niet is.
Dr Mystical
Yep, Picotto draait idd best hard.
Als je alleen maar Proximus en Komodo kent, dan herken je Picotto echt niet als je hem live hoort draaien.
Ik heb hier thuis een mix cd'tje van hem liggen, Metamorphose genaamd. Dat lijkt al een stuk meer op hoe hij live draait. Ik kan hem wel ff uppen in mijn MyPlay locker ofzo als je interresse hebt. Verder kan je ook nog wel wat livesets vinden op audiogalaxy of zo.
raoel
quote:
Originally posted by Dr Mystical

Ik heb hier thuis een mix cd'tje van hem liggen, Metamorphose genaamd. Dat lijkt al een stuk meer op hoe hij live draait. Ik kan hem wel ff uppen in mijn MyPlay locker ofzo als je interresse hebt.

Je kunt niet zo'n grote bestanden in een myplay locker frotten. Max 20 mb geloof ik.

Ga maar gewoon wat live-sets downen.

Of een paar van zijn nummers

Baquete
Iguana
Lizard
Bug
Like This Like That (weet zo niet welke remix nou echt "stampend" is
Megamind - Taub!!!! (picotto is megamind, dus dit is ook van hem)

ff wa nummertjes
Hij heeft nog meer producties, maar dit zijn toch wel de bekendere. en ze zijn allemaal wel goed.
Dr Mystical
quote:
Originally posted by raoel

Je kunt niet zo'n grote bestanden in een myplay locker frotten. Max 20 mb geloof ik.

Dat maakt ook niet uit, ik heb toch geen flauw idee hoe ik van een mix cd 1 mp3tje maak. Als ik hem dus al zou uploaden, dan zou het dus 1 mp3tje per nummer worden en die nummers zijn echt geen 20 mb :)
Tall21
Aha.....

Ben laatst ook naar Tom Harding geweest (ook in de <>)

beetje vergelijkbaar???
Dr Mystical
Ik vind Tom Harding beter draaien dan Picotto. Tom Harding draait meer richting hardhouse en Picotto meer richting techno (volgens mij). Als ik jou was zou ik een paar van die nummers downloaden waar Raoel het over had, dan begrijp je wat ik bedoel.
Bellie
quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik vind Tom Harding beter draaien dan Picotto. Tom Harding draait meer richting hardhouse en Picotto meer richting techno (volgens mij). Als ik jou was zou ik een paar van die nummers downloaden waar Raoel het over had, dan begrijp je wat ik bedoel.

Fok HH:whip:

Picotto is 20 okt in de hemkade.Denk dat je beter daar naartoe kan gaan als je wil knallen.De O is veel commercieler.Daar zal ie denk ik niet zo hard draaien als in de hemkade.

Gate 48 @ hemkade

Line-up:
Mauro Picotto
Bas&Ram
Spider
Marco V
Lemon 8
Vortex

Kaartjes kosten 50,- voorverkoop en 60,- aan de deur.

GREETZ!!
raoel
quote:
Originally posted by Tall21
Aha.....

Ben laatst ook naar Tom Harding geweest (ook in de <>)

beetje vergelijkbaar???

Van de ene kant wel, van de anderee kant niet.

Het is allebei lekker tempo en lekker stevig doorstampen.

Alleen draait Tom Harding meer HardHouse
En Picotto meer HardTrance

Bij HardHouse zit er een iets hoger tempo in met wat meer vrolijke deuntjes. HardTrance is gewoon wat Harder dan HardHouse. Dat is gewoon meer BEUKEN. Mijn persoonlijk maakt het geen bal uit wat ik hoor. Ik vin het allebei kei vet.

En als jij Tom Harding gaaf vindt dan zou ik zeker naar PICOTTO gaan!!!!!

Als ik in de buurt van Den Haag woonde zou ik zeker gaan. Gewoon omdat picotto super vet is en omdat ik um nog nooit live heb meegemaakt. Tom Harding heb ik al 3x live meegemaakt.
Miss Proximus
hey, ik gaat 10 november naar de <>, maarre...waar ken je die kaarten halen? :)

M5
GATE 48!! GATE 48!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement