return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
To be a DJ (pg. 3)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by clubsolutely
אחי...הייתי רוצה לשמוע אצלך באוטו את
dumonde - never look back....
:)


אתה באמת צריך לשמוע ת'טראק הזה במערכת הזו..
זה פשוט מעיף אותך איזה 30 מטר אחורה!! :)
Dj-2TaLL
אתה יודע?
עלה רעיון במוחי...
חשבת אולי להכניס ציוד לאוטו שלך?!!?
איז פצצה זה יהיה??!?!?
קלאץ להעביר הילוך להעביר שיר קיו...
:):)):):):):):):)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אתה יודע?
עלה רעיון במוחי...
חשבת אולי להכניס ציוד לאוטו שלך?!!?
איז פצצה זה יהיה??!?!?
קלאץ להעביר הילוך להעביר שיר קיו...
:):)):):):):):):)


רצחת אותי עכשיו!!!!!!!!
חהההההההההחהחהחהחה
ענק אתה!!! :)
אבל לא :)

הרכב שלי אוטומטי
אבל אני חושב להפוך אותו לרכב של מצעד האהבה :)
Dj-2TaLL
חחחחחחחחחחח
:):):):):):)
סבבה אחי...
במה אתה נהנה יותר לנהוג?
אטומטי או הילוכים?
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
חחחחחחחחחחח
:):):):):):)
סבבה אחי...
במה אתה נהנה יותר לנהוג?
אטומטי או הילוכים?


אוטומטי ברור :)
זה נותן לי אפשרות להתעסק בדברים אחרים אם אתה יודע למה אני מתכוון :)
Dj-2TaLL
סבבה אחי...
:)
אני אישית מסכים איתך
למרות שזה כיף לנהוג עם הילוכים, הקלאץ קצת מעצבן אבל סבבה!
:):):):):)
Trance man
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


אוטומטי ברור :)
זה נותן לי אפשרות להתעסק בדברים אחרים אם אתה יודע למה אני מתכוון :)


:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
DJ-Energy
Dont Drink And Drive
או במקרה של גיל
Dont Have Sex And Drive

:D
Narcotic Mind
חחחחחחחחח גיל, אתה ממש טחון בכסף מה ? :):)

ד"א חישבתי כמה יעלה קורס ויצא לי שזה יעלה משהו כמו 2000
ועוד אני מכיר משהו שיסדר לי קומבינה בבית ספר של בי יו

הקטע הוא שאני כולה בן 16 וחצי אז אני לא יודע איך זה הולך שם בבית ספר, אין הגבלת גיל נכון ?
Dj-2TaLL
ואללה אחי באמת לא נראה לי סביר שיהיה שם הגבלת גיל...
עם המחירים שהם דורשים בטח יש להם קהל לקוחות מצומצם והם רוצים הרי כמה שיותר...
וגם אם יש אז אתה כבר עברת אותו אחי...

אתה כבר ילד גדול!!!
:):):):):):):):)

Gil Shwarts
הלוואי עליי להיות טחון בכסף
הכל קומבינות
הרכב, המערכת, הקורסים הכל...
עדיין הייתי צריך להוציא סכום נכבד אבל בהרבה פחות מהסכום הרגיל...
Dj-2TaLL
אז אתה טחון בקומבינות...
:):)

גם לא משהו רע...
:):):):)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement