return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Marco Carola & Adam Beyer @ MondayBar 15/11
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Marco Carola & Adam Beyer på MondayBar 15 november


Tid: 22:00 - 03:00
Plats: Göta Källare
Stad: Stockholm
Pris: 150SEK / 120SEK presale
Förköp: Pitch Control Ynglingagatan 2
Ålder: 20 / 18 med förköp

http://www.mondaybar.com


Lite Summer cruise revival... I'm there.... lätt !
Laszlo
LÄTT att jag är där!
Pjox
Kanske så att jag kommer bara för att jag äntligen får! :D
verminator
hah

dette vurderes veldig sterkt! iom at det ikke blir kryssning i desember ..


daaaaaaaaaaaaaaaaim!!!


mesa wants to go!
verminator
ja, noen som var der eller?

fikk ikke dratt pga for lite penger :(:(:(


jaja neste gang
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
ja, noen som var der eller?

fikk ikke dratt pga for lite penger :(:(:(

jaja neste gang


Samma här faktiskt, hade inte råd tyvärr så jag kunde inte gå... :(
staz
jo jag var där , den enda TA'n jag såg till var zamson, han satt dock mest uppe på balkongen å peppade victor sanchez som lirade där.
hörde även senare att lonne var där.

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=222472
SteveTranz4ever
Bilder från kvällen finns här
http://www.tranceclubber.com/pictures.asp?view=175
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement