return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
rar password
View this Thread in Original format
Segev
יש למישהו מושג איך אני פורץ סיסמאות של קבצי ראר? :(
DJ-Kreing^^
משימה בלתי אפשרית...
;)

אלא אם כן אתה רוצה להשאיר את המחשב דלוק שבוע לפחות כדי שהוא יריץ את כל הקומבינציות האפשריות...
Eitan E
תנסה להוריד
rar password cracker
לא ניסיתי אבל שמעתי על זה
markfeldman
quote:
אלא אם כן אתה רוצה להשאיר את המחשב דלוק שבוע לפחות כדי שהוא יריץ את כל הקומבינציות האפשריות...


וגם זה לא יספיק לך...
Shahar
כן זה ראסמי בעיה
כל עוד לא מוצאים באג בשיטת הצפנה של הרארים או הזיפים אנלא מאמין שיש סיכוי שהתוכנה תפרוץ את הקובץ ב 100%
אולי היא תפרוץ סיסמאות קלות
אבל אנלא מאמין שהתוכנה יכולה לפרוץ כל סיסמא
תחשוב יש אנשים ששמים בתור סיסמא את השם והטלפון שלהם ביחד
מה הסיכוי שהתוכנה תעלה על הצירוף הזה
Rising
בואנה אתה סטלןןן.. השבוע נפתח טרד מחשבים וכבר היו שתי שאלות על מחשבים משום מה..

תנסה
rar password recovery..
אבל זה זה סתם ..רוב הסיכויים שזה לא ימצא את הסיסמא.
Segev
quote:
Originally posted by Rising
בואנה אתה סטלןןן.. השבוע נפתח טרד מחשבים וכבר היו שתי שאלות על מחשבים משום מה..

תנסה
rar password recovery..
אבל זה זה סתם ..רוב הסיכויים שזה לא ימצא את הסיסמא.


ואללה צודק צריך לשים את זה סטיקי כי לא שמתי לב לטרד הזה בכלל

טוב אני אוותר עם הדבר הזה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement