return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
באסה של החיים - הלך הדיסקמן
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
קיצר סיפור מרגיז
הבוס שלי שלח אותי לעבוד היום בשוק הכרמל בחניה כי העובד הקבוע שם היה בבדיקות
סיימתי לעבוד
בא העוזר של הבוס ספרנו תקופה השארתי את התיק שלי מחוץ לבוטקה לידנו אבל..
מסתבר שמישהו קייס לי את התיק
עם המדי א
עם הדיסקמן
עם החתימות למרקוס שולץ ואבאב אנד ביונד

והחתימה של פרי..:(

והלך גם הארנק עם הכל...

איזה יום מגעיל

רק הפלאפון נשאר....

אמן משקייס לי תתיק יכייס יום אחד מטען חבלה שמחבל השאיר ויתפוצץ איתו באיזה פינה נידחת!!

הדבר הכי טוב שהפושע העלוב הזה יוכל לעשות בחייו זה להציל פיגוע כי הוא גנב שפל שחשב שזה עוד שלל
markfeldman
quote:
והחתימה של פרי..


לא החתימה של פרי.....
fusi
זה הולך להישמע מצחיק מה שאני עומד להגיד, אבל אילן תסתכל על החצי כוס המלאה בכל העסק הזה - יש לך הזדמנות פז לקנות אם.פי. 3 פלייר/רקורדר
:p

!ובלי קשר שימותו הגנבים
:whip:
markfeldman
quote:
זה הולך להישמע מצחיק מה שאני עומד להגיד, אבל אילן תסתכל על החצי כוס המלאה בכל העסק הזה - יש לך הזדמנות פז לקנות אם.פי. 3 פלייר/רקורדר


מה שנקרא, משנה מקום, משנה מזל...
Huge-A
הכי טוב תכין מטען חבלה תלך לאותו מקום תחכה שהמנייאק יגיע ומרחוק תרים אותו בחזרה לשמים.. שם ידאגו לו מלאכים ערסים :D
Shahar
יגאל יש מצב שהוא יקח תכסף יזרוק תארנק וימצאו אותו ואיתו את כל שאר הדברים ויביאו לך או למשטרה!
זה מה שקרה לחן ולעוד מלא אנשים....מלא פעמים מצאנו פה בסביבה ארנקים זרוקים והתקשרנו לאנשים לפי ת"ז או משו

אולי עוד ימצאו לך תארנק עם הדברים בלי הכסף...
ואיך לא שמת לה שדופקים לך תתיק לידך יא שרוט?
(חחחחחח אני מדבר ולאבא שלי דפקו תאוטו מול העיניים לפני כמה שנים)
Dr.SuS
אויי לא רק לא את המדי א' לאאאא
Shahar
יגאל מאיפה הבאת חתימה של מרקוס שולץ הוא לא היה בארץ..
Huge-A
שחר יש בעיות כנראה בהבנת הנקרא :D
הוא התכוון שלקחו לו את כל החתימות של "העצומה" להביא את מרקוס ואבאב אנד ביונד לארץ..
וחתימה של ארמין הייתה לו שם;)
Flotser
באמת באסה אחי...

ככה בערך הלך לי המינידיסק בקיץ
(שעלה לי פאקינג 300 דולר)

markfeldman
quote:
וחתימה של ארמין הייתה לו שם

גם,

אבל הוא התכוון לחתימה של פרי קורסטן.
yaman
ואללה אילן מצטער לשמוע

מקווה שתמצא את הארנק והכול

לך תדע אולי בעוד כמה זמן יצטרף אלינו חבר חדש לפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement