return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wmc 2005
View this Thread in Original format
ambs
voor de NLTA-ers die van plan zijn te komen voor de WMC!

De "conference" zelf is van 22-26 maart!

maar dat is stom... dat betekent dat in die week de feesten dus zijn! Start planning!!! :D

www.wmcon.com
SnuggLe
quote:
Originally posted by ambs
voor de NLTA-ers die van plan zijn te komen voor de WMC!

De "conference" zelf is van 22-26 maart!

maar dat is stom... dat betekent dat in die week de feesten dus zijn! Start planning!!! :D

www.wmcon.com


Hoe kan ik een kaartje en ticket heen verdienen? :p :D
Robert
wooei!! :D
ambs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoe kan ik een kaartje en ticket heen verdienen? :p :D

hahahahaha als ik het weet, laat ik het weten :p
jp
Nee bedankt voor dat geld kan ik twee weken op wintersport en nog wat leuke Zwitserse clubs gezoeken
ambs
quote:
Originally posted by jp
Nee bedankt voor dat geld kan ik twee weken op wintersport en nog wat leuke Zwitserse clubs gezoeken

ach ja als ik eerlijk moet zijn, als het niet was dat ik hier woon en a.s. wmc dan eindelijk 21 ben, zou het me ook totaal niet intereseren! Ga ik liever met dat geld van de zomer weer naar Ibiza... maar voor mij is het wel lekker handig:toothless

edit: maar ik vind wel dat wmc iets is dat je gewoon 1 keer mee moet maken!!!
New Wave
Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer!

























:D
SnuggLe
Zo Timme, weer vrienden aan het maken? Wat is er joh, afgewezen door Christine? :p
DjRV
quote:
Originally posted by New Wave
Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer!

























:D


als je die smiley niet bedoelt op het einde moet je hem der niet neer zetten lullo
Robert
quote:
Originally posted by New Wave
Wat is dit nu weer voor kansloze thread. Je weet gewoon al 100% zeker dat niemand van hier gaat. Maar omdat mevrouw wel gaat nmoet daar meteen een hele thread voor gemakt worden. Rot op hoer!

:D





hah! ik ga :p:D

ambs
quote:
Originally posted by Robert
hah! ik ga :p:D

en freezel ook! Dus jij zelf HOER :toothless
Cobra Commander
whos going :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement