return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עזרו לי למצוא את הקטע הבא
View this Thread in Original format
fishfish
שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי!
אני אשמח מאוד אם יש בפורום הזה מישהו שיודע איך קוראים לקטע מהפרסומת של המשקה:
hype.
זה הפרסומת בה אנשים רוקדים במדבר.
אשמח מאוד אם יש כאן מישהו שיודע איך קוראים לקטע.
תודה רבה.
שי
luckystrike
quote:
Originally posted by fishfish
שלום לכל מי שקורא את ההודעה שלי!
אני אשמח מאוד אם יש בפורום הזה מישהו שיודע איך קוראים לקטע מהפרסומת של המשקה:
hype.
זה הפרסומת בה אנשים רוקדים במדבר.
אשמח מאוד אם יש כאן מישהו שיודע איך קוראים לקטע.
תודה רבה.
שי


סתם שאלה שלא קשורה למה ששאלת
אתה אותו שי שעשה פה את הפוסט למטה בקשר לליב סט?

ודרך אגב סורי אחי לא ראיתי את הפרסומת...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement