return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Mike Clarke: Nog meer spam... (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
Pff jah sorry, PM's kan ik ook niet voorkomen :(
tijs08
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik heb een hekel aan spam, vooral als het ZO brutaal wordt gedaan..

inderdaad Mike Clarke, doe eens ff normaal zeg! :mad:
Pumaz
Ik heb 4x dezelfde mail van hem gehad :whip:
Gonzo
Ik krijg dus de godganze tijd binnen van Frank Verstraeten, de Belgische ex-eigenaar van de Zillion. Over privé feesten en .

Heb al drie keer een unsubscribe gedaan, maar hij blijft die uitnodigingen maar versturen.
Optimus
ik heb hem ook gekregen....
robin
geen mail of pm's gehad :o

wel threads gezien op een aantal fora ja :(
SnuggLe
Gewoon erheen gaan met een flinke ploeg en die vent een draaitafel laten opeten.
New Wave
Ik heb helemaal niets gekregen :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gewoon erheen gaan met een flinke ploeg en die vent een draaitafel laten opeten.

Laat 'm de tafel waar dat ding opstaat maar opeten, ik heb wel interesse in die draaitafel namelijk, :D .
jp
Tja, je bereikt zo juist niet mee wat je wilt: meer bezoekers bij jouw evenement

Dat je de moeite gaat doen voor PM spam gaat wel erg ver...

eieregooie
quote:
Originally posted by Swamper
Meh.. more custom coding, these forums are riddled with my little code bits lol.

Ok, now if you're suspended you can only PM a mod or admin, and you'll see this message: "Your account is suspended - You may only PM a moderator or admin - Click here for a list."
ambs
als die sukkel mij heeft gemaild, heb ik het niet gekregen... maar dat email adres doet het nu ook ff niet hehehe :p

Maar goeie actie, ei!

sukkel met z'n expo! needs to shove it where the sun dont shine :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement