|
סוף מסלול - 931 נוב' 03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
מיכאל אחי אני חייב לתקן אותך הוא לא יהיה מ"כ 05
אלה מ"כ 07
חי"ר:) |
....
טוב נו אני צעיר מושתן אז מה
????
:nervous::wtf: |
|
|
| -CosmicFire- |
סליחה על הבורות
אבל מזה מ"כ?!
ולמה סוואמפר החזיר את העיניים הצהובות לסמל?!
הוא לא שם את זה בחג המולד שנה שעברה?! |
|
|
| DjChook |
מכ = מפקד כיתה
לכל חייל יש בתכלס
מפקד כיתה
מפקד מחלקה
מפקד פלוגה
ואז
מפקד חטיבה
או מפקד בסיס
אם זה מעניין אותך אפשר להמשיך אבל זה כבר באמת תלוי איפה ומה מי מו |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ולמה סוואמפר החזיר את העיניים הצהובות לסמל?!
הוא לא שם את זה בחג המולד שנה שעברה?! |
halloween
אחי... |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Sniper
קודם כל רועי שיהיה המון בהצלחה!!!! מקווה בשבילך שתחקבל את נוב 4
מיכאל אחי אני חייב לתקן אותך הוא לא יהיה מ"כ 05
אלה מ"כ 07
חי"ר:) |
לא רוצה להוציא גם אותך צעיר ... אבל אחרי קורס מכ"ים אתה יוצא 08
07 יוצאים רק מי שעושה לוחם 6 חודש שזה 4 חודש טירונות + אימון מתקדם..;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
לא רוצה להוציא גם אותך צעיר ... אבל אחרי קורס מכ"ים אתה יוצא 08
07 יוצאים רק מי שעושה לוחם 6 חודש שזה 4 חודש טירונות + אימון מתקדם..;) |
אתה לא צריך להוציא אותו..
הוא פשוט כזה:)
אבל אני אוהב אותו ככה:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Huge-A
לא רוצה להוציא גם אותך צעיר ... אבל אחרי קורס מכ"ים אתה יוצא 08
07 יוצאים רק מי שעושה לוחם 6 חודש שזה 4 חודש טירונות + אימון מתקדם..;) |
נו כן זה ברור שהוא לא יוצא 05 אחרי קורס מכ"ים
התכוונתי שהוא יעביר טירונות 05... |
|
|
| Hell_Copter |
מצטער לאכזב את כולכם ובעיקר את עצמי
אבל את נוב' 04 אני לא יקבל...
הגדוד שלי עשה לי טריק מלוכלך ובגלל שהייתי מהטובים בקורס השאיר אותי בביסל"ח להדרכה
קיצר... הזדיינתי מהגדוד והאפשרויות שלי היו או להשאר שם להדרכה ואז עוד יש סיכוי לחזור להיות לוחם וכל זה...
או ללכת למז"י (מפקדת זרוע יבשה) ובסוף למצוא את עצמי איזה מש"ק שדאות בביסל"ח או לא יודע מה
שורה תחתונה אני לא רוצה להיות ג'ובניק אז אין מצב שאני הייתי מבקש מז"י... אז העדפתי להשאר שם להדרכה משתי האפשרויות שהיו לי
אחרי כל זה שכבר הסכמתי והכל הפילו עליי עוד כאפה...
במקום לאפשר לי כמו שביקשתי מהמג"ד ומהמ"פ ולתת לי להיות בפלוגה שהייתי בה שרוב הסגל נשאר והמפקדים החדשים שם זה חבר'ה שעכשיו סיימו איתי את הקורס...
דפקו אותי בפלוגה אחרת...
עכשיו לא מספיק שזה פלוגה אחרת... אלא זה פלוגה של אג"ם!!!!
מה שאומר שזה כל מיני קרקל, אב"כ, קשר"גים, פיקוד העורף ושלל ג'ובניקים אחרים!!!
קיצר הזדיינתי להיות מפקד שלהם עכשיו... מינימום שני קורסים שם ואז יש מצב אני יעבור לפלוגה שבה הייתי אם אני ירצה
ביסל"ח לא מוכן לוותר עליי ב-8 חודש הקרובים אני מאמין...
ככה שכרגע אני יהיה שם לצערי
אחרי זה יש מצב אם אני ירצה אז אני יצא לקצינים ומשם נראה...
עכשיו הזדכיתי על הנשק הארוך שהיה לי ביום רביעי... כולי הסתובבתי בלי נשק כמו כל הפלוגה שלי כל רביעי וחמישי
עד שבחמישי אחרי השיחת מג"ד עושים לי בוא תחתום על ציוד...
כל הקיטבג והנשק שהזדכיתי עליהם יום לפני... חתמתי עוד פעם
רק שינוי קטן אחד... יש לי סוף סוף אחרי שנה בצבא נשק מקוצר
יש לי מקוצר עם קנה מעובה מה קוראים אותו A2
והדיבור של הסמ"פ שהיה לי עכשיו בקורס הוא שהוא יארגן לי קת מאווררת, ידית שלוש אצבעות ויש מצב גם מפרולייט שזאת אחלה כוונת
ואז זה יהיה נשק מדוגם :)
כרגע אני ברגילה עד יום ראשון הבא ואז מתחילה לי ההכנת סגל שהשבוע הראשון הוא בבית גולמינץ שזה ליד נתניה... שבוע שכונתי לאללה הבנתי עם ים אפטרים וכל מיני כאלה
ונראה לי שגם יוצאים חמשושים :D |
|
|
| DjChook |
Sorry it didn't worked out the way you planned
אבל אני בטוח שבסופו של דבר יהיה לך טוב !
קיצר בוא בוא לשתות בחממה היום |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מצטער לאכזב את כולכם ובעיקר את עצמי
אבל את נוב' 04 אני לא יקבל...
הגדוד שלי עשה לי טריק מלוכלך ובגלל שהייתי מהטובים בקורס השאיר אותי בביסל"ח להדרכה
קיצר... הזדיינתי מהגדוד והאפשרויות שלי היו או להשאר שם להדרכה ואז עוד יש סיכוי לחזור להיות לוחם וכל זה...
או ללכת למז"י (מפקדת זרוע יבשה) ובסוף למצוא את עצמי איזה מש"ק שדאות בביסל"ח או לא יודע מה
שורה תחתונה אני לא רוצה להיות ג'ובניק אז אין מצב שאני הייתי מבקש מז"י... אז העדפתי להשאר שם להדרכה משתי האפשרויות שהיו לי
אחרי כל זה שכבר הסכמתי והכל הפילו עליי עוד כאפה...
במקום לאפשר לי כמו שביקשתי מהמג"ד ומהמ"פ ולתת לי להיות בפלוגה שהייתי בה שרוב הסגל נשאר והמפקדים החדשים שם זה חבר'ה שעכשיו סיימו איתי את הקורס...
דפקו אותי בפלוגה אחרת...
עכשיו לא מספיק שזה פלוגה אחרת... אלא זה פלוגה של אג"ם!!!!
מה שאומר שזה כל מיני קרקל, אב"כ, קשר"גים, פיקוד העורף ושלל ג'ובניקים אחרים!!!
עכשיו הזדכיתי על הנשק הארוך שהיה לי ביום רביעי... כולי הסתובבתי בלי נשק כמו כל הפלוגה שלי כל רביעי וחמישי
עד שבחמישי אחרי השיחת מג"ד עושים לי בוא תחתום על ציוד...
כל הקיטבג והנשק שהזדכיתי עליהם יום לפני... חתמתי עוד פעם
רק שינוי קטן אחד... יש לי סוף סוף אחרי שנה בצבא נשק מקוצר
יש לי מקוצר עם קנה מעובה מה קוראים אותו A2
והדיבור של הסמ"פ שהיה לי עכשיו בקורס הוא שהוא יארגן לי קת מאווררת, ידית שלוש אצבעות ויש מצב גם מפרולייט שזאת אחלה כוונת
ואז זה יהיה נשק מדוגם
|
אחי, מה רע להיות במז"י ?!?!
אני שם כבר 4 שנים ונהנה מכל רגע....
ובאשר ל"ציוד" החדש שלך... אני שמח בשבילך, ובשבילי.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אחי, מה רע להיות במז"י ?!?!
אני שם כבר 4 שנים ונהנה מכל רגע....
|
כי אני מחפש להיות קרבי ולהיות לוחם וכל זה
איזה אבסורד זה שאנשים ששולחים אותם למז"י מתחננים להשאר לוחמים ופשוט לא נותנים להם
אחר כך מתפלאים שהרוב במדינה הם ג'ובניקים ובקושי יש אנשים שרוצים קרבי!! |
|
|
| markfeldman |
| quote: | כי אני מחפש להיות קרבי ולהיות לוחם וכל זה
איזה אבסורד זה שאנשים ששולחים אותם למז"י מתחננים להשאר לוחמים ופשוט לא נותנים להם
אחר כך מתפלאים שהרוב במדינה הם ג'ובניקים ובקושי יש אנשים שרוצים קרבי!! |
כל מקרה לגופו.
בכל אופן אל תדאג לצה"ל.. לוחמים יש הרבה... |
|
|
|
|