return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
GTA San Andreas
View this Thread in Original format
Scorchio
טוב אז לאלה מאיתנו ששפר מזלם ויש להם
PS2 עם צ'יפ
יכולים להוריד את זה כבר עכשיו

איזה משחק!!!!!
ממש מושקע ויפה

Rockstar
שיחקו אותה רציני הפעם
הכי טוב עד עכשיו

רוצו להוריד
Viber
כן ללא ספק המישחק הכי טוב שיצא אי פעם עד שרוקסטאר יוציאו את המישחק הבא בסידרה.

גמרתי את וייס סיטי אולי 8 פעמים ואני שרוף על המישחק אבל כמו איזה מטומטם אני צריך לחכות עוד חצי שנה עד שזה יצא למחשב,הצד החיובי היחיד הוא שהכי כיף לשחק את זה במחשב ושהם יתקנו פאקים אבל חוץ מזה אני מבועס תחת ומחכה לנ.ב.א2005 שיצא בשלישי שינחם אותי.
:mad: :mad: :( :(

הט'רד הרישמי בפורום מישחקים:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=201229
KrazyDJs
למה חצי שנה עד שזה יצא למחשב?!?! למה?!?!!?

לא שזה יעבוד אצלי טוב..אבל עדיין...חצי שנה זה הרבה זמן :(
Viber
כי סוני דחפו להם הרבה מאוד כסף לכיסים בשביל אקסלוסיביות,זה גם לא יצא לאקסבוקס בחודש הקרוב.
יש פחות פריצות וכאלה בפלייסטיישן והרבה אנשים קונים פלייסטיישן רק בשביל המשחק הזה כך שזה שווה לשתי הצדדים.
DjChook
פאק!

למרות שיש לי סוני אני אחכה למחשב
Scorchio
למה חן זה הרבה יותר כיף לסוני
Scorchio
Teasers:























Viber
quote:
Originally posted by Scorchio
למה חן זה הרבה יותר כיף לסוני


לא אחי
לרוב האנשים השליטה במחשב עם העכבר היא הרבה יותר נוחה ,זה פשוט יותר מתאים למחשב ואם יש לך כרטיס מסך טוב אז זה ניראה טוב יותר במחשב ויש את העניין שלשחק בזה במחשב לא צריך צ'יפ וצורב דיוידי...
DjChook
לא זה גם בולשיט
ברור שבסוני זה יותר כייף
ושאני משחק בזה במחשב אני משחק עם הגיימפאד

הסיבה היחידה היא שהסוני בחדר של אח שלי , ובשביל ג'יטיאיי אני צריך המוןןןן שעות של משחק

ואין לי את זה כשאח שלי בבית

אז אני אחכה למחשב, ואז אני אחרוש על זה ת'מוות
-CosmicFire-
למרות שאני יכול להשיג אותו לפלייסטיישן אני לא יקח כי זה משחק מעפן ככה
כל הכיף במחשב לשחק
לא נורא יש את
NFSU2 בינתיים

cluBBer
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
למרות שאני יכול להשיג אותו לפלייסטיישן אני לא יקח כי זה משחק מעפן ככה
כל הכיף במחשב לשחק
לא נורא יש את
NFSU2 בינתיים


NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2
יצא?
DJ Alex E.
אם אנדרגראונד 2 יצא אני רץ לקנות מחשב חדש בשביל שאני אוכל להריץ אותו
וגם בשביל סאן אנדראס :D
אני מכור לסדרה עוד מהמשחק הראשון הקלאסי
איזה כיף להיזכר במכוניות הדו מימדיות ההן שהיית גונב ומסיים איתן בתוך הים :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement