|
GTA San Andreas
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
טוב אז לאלה מאיתנו ששפר מזלם ויש להם
PS2 עם צ'יפ
יכולים להוריד את זה כבר עכשיו
איזה משחק!!!!!
ממש מושקע ויפה
Rockstar
שיחקו אותה רציני הפעם
הכי טוב עד עכשיו
רוצו להוריד |
|
|
| Viber |
כן ללא ספק המישחק הכי טוב שיצא אי פעם עד שרוקסטאר יוציאו את המישחק הבא בסידרה.
גמרתי את וייס סיטי אולי 8 פעמים ואני שרוף על המישחק אבל כמו איזה מטומטם אני צריך לחכות עוד חצי שנה עד שזה יצא למחשב,הצד החיובי היחיד הוא שהכי כיף לשחק את זה במחשב ושהם יתקנו פאקים אבל חוץ מזה אני מבועס תחת ומחכה לנ.ב.א2005 שיצא בשלישי שינחם אותי.
:mad: :mad: :( :(
הט'רד הרישמי בפורום מישחקים:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=201229 |
|
|
| KrazyDJs |
למה חצי שנה עד שזה יצא למחשב?!?! למה?!?!!?
לא שזה יעבוד אצלי טוב..אבל עדיין...חצי שנה זה הרבה זמן :( |
|
|
| Viber |
כי סוני דחפו להם הרבה מאוד כסף לכיסים בשביל אקסלוסיביות,זה גם לא יצא לאקסבוקס בחודש הקרוב.
יש פחות פריצות וכאלה בפלייסטיישן והרבה אנשים קונים פלייסטיישן רק בשביל המשחק הזה כך שזה שווה לשתי הצדדים. |
|
|
| DjChook |
פאק!
למרות שיש לי סוני אני אחכה למחשב |
|
|
| Scorchio |
| למה חן זה הרבה יותר כיף לסוני |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Scorchio
למה חן זה הרבה יותר כיף לסוני |
לא אחי
לרוב האנשים השליטה במחשב עם העכבר היא הרבה יותר נוחה ,זה פשוט יותר מתאים למחשב ואם יש לך כרטיס מסך טוב אז זה ניראה טוב יותר במחשב ויש את העניין שלשחק בזה במחשב לא צריך צ'יפ וצורב דיוידי... |
|
|
| DjChook |
לא זה גם בולשיט
ברור שבסוני זה יותר כייף
ושאני משחק בזה במחשב אני משחק עם הגיימפאד
הסיבה היחידה היא שהסוני בחדר של אח שלי , ובשביל ג'יטיאיי אני צריך המוןןןן שעות של משחק
ואין לי את זה כשאח שלי בבית
אז אני אחכה למחשב, ואז אני אחרוש על זה ת'מוות |
|
|
| -CosmicFire- |
למרות שאני יכול להשיג אותו לפלייסטיישן אני לא יקח כי זה משחק מעפן ככה
כל הכיף במחשב לשחק
לא נורא יש את
NFSU2 בינתיים |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
למרות שאני יכול להשיג אותו לפלייסטיישן אני לא יקח כי זה משחק מעפן ככה
כל הכיף במחשב לשחק
לא נורא יש את
NFSU2 בינתיים |
NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2
יצא? |
|
|
| DJ Alex E. |
אם אנדרגראונד 2 יצא אני רץ לקנות מחשב חדש בשביל שאני אוכל להריץ אותו
וגם בשביל סאן אנדראס :D
אני מכור לסדרה עוד מהמשחק הראשון הקלאסי
איזה כיף להיזכר במכוניות הדו מימדיות ההן שהיית גונב ומסיים איתן בתוך הים :D |
|
|
|
|