|
Lifestyle: Fatboy
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Dags för något annat än musik här på SWE-TA.
Har nyss upptäckt den här underbar grej. Den kallas för Fatboy och är fakiskt en jättestor kudde.
Det roliga med den är att den är stadig och man kan knåda den. Så bygger man om den till en stol, soffa eller säng.
 
 

MondayBar borde skaffa några för på båten!! :p
Skitbra grej .. ska skaffa den snart :)
Man behöver dock tillräckligt med plats på rummet för att den är 180*140cm haha :D
Fabrikspriset är 159€ i Holland och Tyskland men det går att skaffa de för 125. Vet inte om och vart det finns handlare i Sverige där man kan få tag på den..
www.fatboy.nl |
|
|
| reveal |
| Ser mysigt ut, du får köpa en och ge oss en utvärdering :p |
|
|
| ScuL |
Har redan testat! ID&T har dem på deras strandpaviljong Bloomingdales

Fan underbart att ligga/sitta/hänga på den under eller efter en fest
Btw det går oxo att mysa på den med 2 personer :D |
|
|
| mr_fisken |
| vilket ultramys |
|
|
| dbl |
| ser ju hel schysst ut :) |
|
|
| St_Andrew |
| haha ser ju klockrent ut :D |
|
|
| dj_hysterix |
| en sån skulle jag kunan behöva nu:p |
|
|
| benni |
| jag skulle inte kunna stå upp igen :p |
|
|
| M1cro5lave |
Dags att byta ut sin gamla utslitna fåtölj kanske? :)
Ser helt klart lockande ut. |
|
|
| ScuL |
man kan faktiskt använda den som fatölj och den är även billigare heh.
först ville jag skaffa en ny soffa på mitt rum men det krävs mycket plats så det här är en bättre lösning :) |
|
|
| P4z! |
| Om någon vet en affär/sida i Sverige som säljer dessa så säg :O |
|
|
|
|