return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Tracks Section > Tracklist Requests / Postings

Pages: 1 [2] 3 
Tracklist Armada night (pg. 2)
View this Thread in Original format
swisstoni_uk
thats an awesome lineup :D

/me prays the sets were recorded :D
Joost
quote:
Originally posted by Freezel
From what I can remember from each DJ:

Brian Cross
Rio Addicts - Crossroads (Original Mix) 2 x
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
Kelis - ID

Ozgur Can
Gabriel & Dresden - Arcadia (Ozgur Can Remix)
Perry O'Neil - Wave Force (Ozgur Can vs Yilmaz Altanhan Remix)

Armin van Buuren
Mike Foyle presents Statica - Space Guitar
Ridgewalkers featuring El - Find (Andy Moor Remix)
Nathan Fake - Adamedge
Albert Vorne - A Leaden Way (M.I.K.E. Remix)
Enmass - CQ
Marcos - Cosmic Strings
Tiesto - Ancient History
Armin van Buuren - Communication Part 3
Armin vs M.I.K.E. - Intruder
Airwave - Save Me
Young Parisians - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix)

Markus Schulz
Matthew Dekay vs Austin Leeds - Taurus
BT - Remember (Benz & MD Remix)
Jan Johnston - Tranceparance (Benz & MD Remix)
Perry O'Neil - Wave Force
Synergy - Hello Strings
Roland Klinkenberg vs Holden & Thompson - Bounce @ Nothing
Tilt - The World Doesn't Know (Ozgur Can Dub Mix)

Signum
Signum - The Timelord (Original Mix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Signum - First Strike (Signum Signal 2004 Remix)
Signum - Second Wave (Signum Signal 2004 Remake)
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Tiesto - Adagio For Strings
Katana - In Silence (Txitxarro Remix)

Perry O'Neil
Rio Addicts - Crossroads (Original Mix)
Alucard - Lighthouse (Original Mix)
Tilt - The World Doesn't Know (Original Mix)
Perry O'Neil - Arise
Ava Mea - In The End (Original Mix)
Interstate - I Found U (Perry O'Neil Remix)

Freezel, you are indeed amazing.. Didn't u drink any beer last night or do you just have an extreme memory? :D
Freezel
quote:
Originally posted by Joost
Freezel, you are indeed amazing.. Didn't u drink any beer last night or do you just have an extreme memory? :D

Hahaha lol :stongue: :stongue: I had "some" beers yes, but for some reason I remembered most of it when I came back home and someone asked me to put all the tracks in a list ;)

Or reading the topics and other forums help as well :p
toettoet
Even nog een aanvulling:

Özgür Can
* The MFA - Motherload
* Nathan Fake - Adamedge
* Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Remix)

Armin van Buuren
* Robert Gitelman - Children Of The Sun

Markus Schulz
* Yilmaz Altanhan - Eighties

Signum
* Yves Deruyter - Born Slippy
* Randy Katana - One solid wave

Heb alleen geen idee welke versie van "Eighties" Markus draaide, vast ook wel de Özgür mix.

Verder was de een na laatste van Remy een nieuwe productie van hem, ik herkende dat geluid meteen... Misschien Finor - Dilemma (DJ Remy Remix), die heb ik nog niet gehoord.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by toettoet

Heb alleen geen idee welke versie van "Eighties" Markus draaide, vast ook wel de Özgür mix.

Volgens mij was het de Original mix, want het klonk helemaal niet als de Ozgür remix. Ozgür zelf wist me ook te vertellen dat zijn remix waarschijnlijk nooit gaat uitkomen, echt zonde...:(
toettoet
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Volgens mij was het de Original mix, want het klonk helemaal niet als de Ozgür remix. Ozgür zelf wist me ook te vertellen dat zijn remix waarschijnlijk nooit gaat uitkomen, echt zonde...:(

niet? jammer!! Die mixen van hem zijn juist nog net iets beter dan het origineel.

Ow ja! Özgür draaide ook nog: Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)
Joost
En die Kelis track van Brian Cross was niet Trick Me geloof ik, er zat een sample in van Milkshake. Ik zou niet weten welke track het is.
dj_spare
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

En ik hoorde en las weer dattie waarschijnlijk op de Reworks EP op Electronic ELements gaat uitkomen... :_
toettoet
quote:
En die Kelis track van Brian Cross was niet Trick Me geloof ik, er zat een sample in van Milkshake. Ik zou niet weten welke track het is.

Klopt, het "la la la la la"-stuk van "Milkshake", haha. Ik hoorde ook in de andere 'tekst' in dat nummer het woord Pressure steeds terug komen. Hij heeft die plaat trouwens 2x gedraaid; ik hoorde 'm toen ik binnenkwam en tegen het einde nog een keer. Misschien een eigen productie?

Nog een paar die boven kwamen drijven:

Armin draaide: E-Tronic - The Glass House
Markus: Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave (Cheese in a Can Dub)
fitom tiel
quote:

Tiefschwarz remix

toettoet
quote:
Originally posted by fitom tiel
Tiefschwarz remix

nee, niet "Trick me" dus. Zucht
NoisyNeil
Markus speelde Statica - Space Guitar en niet Armin! dat was als ik het goed heb ook de plaat die rond 3:45 gespeeld werd!Wat een topnummertje is dat, kan niet wachten tot ie uitkomt!
Die plaat van Brian Cross met dat sampletje van Kelis was volgens mijn geen remix maar gewoon een track met die sample van Kelis. Heb alle mogelijke remixen nagezocht op internet, ... ben m niet tegengekomen! wel raar dattie m 2x in 1 uur draaide, zo denderend was het namelijk ook weer niet :stongue:

In de set van Markus was de gewone versie van Peter Martin - Perfect Wave en niet de Cheese In A Can Dub als ik het goed heb :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement