return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שמואל פלאש וצ'ופי מתארחים ב"למון", 22.10.04
View this Thread in Original format
fusi
כן, טרד על האוס מה קרה
:D

אומרים שתמונות שוות אלף מילים:

שמואל פלאש וצ'ופי מתארחים ב"למון", 22.10.04
princess cc
quote:
Originally posted by fusi
כן, טרד על האוס מה קרה
:D

אומרים שתמונות שוות אלף מילים:

שמואל פלאש וצ'ופי מתארחים ב"למון", 22.10.04


תמונות יפות אבל עם כל הכבוד לפלאש ויש כבוד...
לא נראה שהמסיבה הייתה משהו במיוחד..
איפה האנשים פור גוד סייק?:)
Huge-A
אכן כבוד .. אבל מה לעשות זה ה"למון" שאליו באים אנשים שלא מגיע להם שיצלמו אותם(עושי פוזות על הבר למינהם) .. אז לא צילמו :D
אני מאמין שכל מי שמצולם נהנה..
חבל שלא יצא לי להיות. אבל בהזדמנות ;)

שבוע טוב
eXeTik
תגיד, שילמת על מנוי ב
pbase
או שזה ה
30 day trial period?
Huge-A
יסטלן!
מה שקורה אחרי 30 יום זה שנסגרת לך האפשרות להעלות תמונות או כל מיני אחרים ..
הגלרייה עצמה נשארת..:D
eXeTik
יסטלן, שאלתי אם הוא שילם או משתמש בתקופת ניסיון
מה קשור מה שאמרת? :)
fusi
quote:
Originally posted by eXeTik
תגיד, שילמת על מנוי ב
pbase
או שזה ה
30 day trial period?

!!!תלמד מר בחור - חינם לוקחים
;)
Huge-A
חחחחחחחחחחחחחחחח
markfeldman
לא ידעתי שצ'ופי עוד מתקלט....
Huge-A
quote:
Originally posted by markfeldman
לא ידעתי שצ'ופי עוד מתקלט....


מתקלט לא הרבה
וזה כי פשוט צ'ופי מאוד עסוק בשנים האחרונות בניהול הלייבל אגנוזייה ושדואג לבוקינגס של האחים פלאש.
ולאחרונה הוציא אוסף חדש לחנויות של צ'יל אאוט בשם ZOOLA
שכולל מוסיקה של אומנים מהארץ...

רק שיהיה בהצחלה עם הדיסק החדש ...הוםםםםםםםם:o :D

markfeldman
quote:
מתקלט לא הרבה
וזה כי פשוט צ'ופי מאוד עסוק בשנים האחרונות בניהול הלייבל אגנוזייה ושדואג לבוקינגס של האחים פלאש.
ולאחרונה הוציא אוסף חדש לחנויות של צ'יל אאוט בשם ZOOLA
שכולל מוסיקה של אומנים מהארץ...

רק שיהיה בהצחלה עם הדיסק החדש ...הוםםםםםםםם


ואללה אני זוכר את הימים שהיו יוצאים האוספים

HOUSE OF AGNOSIA...

אני מאמין שהלייבל הזה שינה קצת כיוון אם הוא משחרר אוספי צ'יל-אאוט...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement