|
שמואל פלאש וצ'ופי מתארחים ב"למון", 22.10.04
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
תמונות יפות אבל עם כל הכבוד לפלאש ויש כבוד...
לא נראה שהמסיבה הייתה משהו במיוחד..
איפה האנשים פור גוד סייק?:) |
|
|
| Huge-A |
אכן כבוד .. אבל מה לעשות זה ה"למון" שאליו באים אנשים שלא מגיע להם שיצלמו אותם(עושי פוזות על הבר למינהם) .. אז לא צילמו :D
אני מאמין שכל מי שמצולם נהנה..
חבל שלא יצא לי להיות. אבל בהזדמנות ;)
שבוע טוב |
|
|
| eXeTik |
תגיד, שילמת על מנוי ב
pbase
או שזה ה
30 day trial period? |
|
|
| Huge-A |
יסטלן!
מה שקורה אחרי 30 יום זה שנסגרת לך האפשרות להעלות תמונות או כל מיני אחרים ..
הגלרייה עצמה נשארת..:D |
|
|
| eXeTik |
יסטלן, שאלתי אם הוא שילם או משתמש בתקופת ניסיון
מה קשור מה שאמרת? :) |
|
|
| fusi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
תגיד, שילמת על מנוי ב
pbase
או שזה ה
30 day trial period? |
!!!תלמד מר בחור - חינם לוקחים
;) |
|
|
| markfeldman |
| לא ידעתי שצ'ופי עוד מתקלט.... |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by markfeldman
לא ידעתי שצ'ופי עוד מתקלט.... |
מתקלט לא הרבה
וזה כי פשוט צ'ופי מאוד עסוק בשנים האחרונות בניהול הלייבל אגנוזייה ושדואג לבוקינגס של האחים פלאש.
ולאחרונה הוציא אוסף חדש לחנויות של צ'יל אאוט בשם ZOOLA
שכולל מוסיקה של אומנים מהארץ...
רק שיהיה בהצחלה עם הדיסק החדש ...הוםםםםםםםם:o :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מתקלט לא הרבה
וזה כי פשוט צ'ופי מאוד עסוק בשנים האחרונות בניהול הלייבל אגנוזייה ושדואג לבוקינגס של האחים פלאש.
ולאחרונה הוציא אוסף חדש לחנויות של צ'יל אאוט בשם ZOOLA
שכולל מוסיקה של אומנים מהארץ...
רק שיהיה בהצחלה עם הדיסק החדש ...הוםםםםםםםם |
ואללה אני זוכר את הימים שהיו יוצאים האוספים
HOUSE OF AGNOSIA...
אני מאמין שהלייבל הזה שינה קצת כיוון אם הוא משחרר אוספי צ'יל-אאוט... |
|
|
|
|