|
Post 1000 !!!!!
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| מזל טוב לפורום החדש שלנו כבר בפוסט 1000 ומתחיל לעבור את כל השאר :D :D :D :D :D :D |
|
|
| ripcurl |
אשכרה עוברים
אני רואה פורומים אחרים לא זזים
אנחנו משתלטים על עולם הטראנס!!:D :D :D
מזל טוב לנו ושנמשיך ככה:p |
|
|
| DJ-Energy |
| מזל טוב לפורום שלנו |
|
|
| dj alonzo |
| !!!!מזל טוב לנו |
|
|
| Dj Moriano |
מזל טוב לנו....
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב!!!
:)
בסוף נהיה כמו הפורום ההולנדי
:p
סתם שאלה כמה אנחנו בערך פה - 10-15?
מישהוא יכול להעריך? |
|
|
| Dj-2TaLL |
ישראל אימפריה!!!!!!!
:):):):):):):):):)
אנחנו שולטים!!!!!
מזל טוב!!!!!!!
יחי הפרוגרסיב!!!!!!!!!!!!!
:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D:):D |
|
|
| eXeTik |
אחלה פורום יש לנו פה
לא פלא שאנחנו מתקרבים להולנדים
אבל זה לא חוכמה- הם הרבה יותר מאתנו |
|
|
| Izzy |
CONGRATS on the 1000th post here! :D
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל טובסתם שאלה כמה אנחנו בערך פה - 10-15?
מישהוא יכול להעריך? |
i was also wondering that too. but whats for sure is that we're a "loud" 10-15 people :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Izzy
CONGRATS on the 1000th post here! :D
i was also wondering that too. but whats for sure is that we're a "loud" 10-15 people :) |
lol - u right about that ;)
btw - i didnt see u here lately... busy at college? |
|
|
| DJ-Energy |
ya dude, where have u been?
jeremy told me that this friday is PVDDDDDDD
i think.. so you have a good time now
dont come home 2 late you have school tomorrow!!, oh wait no, thats my mom..
sorry
:)
have a gr8 time
:D |
|
|
| nesher |
נראה לי אני היחיד שעוד לא בירכתי.
אז מזל טוב לפורום התותח שלנו.
ושנמשיך ככה.
:whip: Israel Rulez The Trance!!!! |
|
|
|
|