|
M.I.K.E. är sjuk
|
View this Thread in Original format
| staz |
| han ställde igår in sin spelning på armada night i holland, tog över gjorde vår egen özze som tydligen blev en positiv överraskning för många, jag undrar iaf ifall hans sjukdom kommer att påverka hans spelning hos mondaybar på måndag? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Åhh satan.... måtte han inte ställa in på måndag.... Räcker med att de inte blev nån Judge Jules :nervous: |
|
|
| Daniey |
| Illa om han åxå ställer in! :( |
|
|
| Funfrock |
| är det vanligt att han ställer in pga sjukdom? var likadant när jag skulle se han i cph |
|
|
| RebeL9 |
| blev hans spelning inte inställd förra året också just pga sjukdom? |
|
|
| dbl |
nån som har hört hur det e med honom idag då???
inte för att jag ska gå (tyvärr) men ändå |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by n0bben-
han kanske också har ränneskit :Q |
ROFL :haha: |
|
|
| Versace |
Sjuk var han inte, kanske i huvudet för han spelade grymt igår...
Blev lite segt i början, då han ville bygga upp stämningen själv, o inte fortsätta på Eddys linje, men sen tog det fart...
BRA BRA BRA :cool: :D |
|
|
| Vizay |
visst var det segt i jämförelse med eddy men jag tycker det va grymt skönt, för många hänger upp sig på farten idag tycker jag, va ju hur tunga beats som helst :D
sen måste jag bara passa på att tacka alla som kom fram och grattade mig efter 12-slaget :)
och tack tack jättemycket tack daniey som bjöd på en födelsedagsbira, den satt 100% perfekt! :D |
|
|
|
|