return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
M.I.K.E. är sjuk
View this Thread in Original format
staz
han ställde igår in sin spelning på armada night i holland, tog över gjorde vår egen özze som tydligen blev en positiv överraskning för många, jag undrar iaf ifall hans sjukdom kommer att påverka hans spelning hos mondaybar på måndag?
SteveTranz4ever
Åhh satan.... måtte han inte ställa in på måndag.... Räcker med att de inte blev nån Judge Jules :nervous:
Daniey
Illa om han åxå ställer in! :(
Funfrock
är det vanligt att han ställer in pga sjukdom? var likadant när jag skulle se han i cph
RebeL9
blev hans spelning inte inställd förra året också just pga sjukdom?
dbl
nån som har hört hur det e med honom idag då???
inte för att jag ska gå (tyvärr) men ändå
ScuL
quote:
Originally posted by n0bben-
han kanske också har ränneskit :Q


ROFL :haha:
Versace
Sjuk var han inte, kanske i huvudet för han spelade grymt igår...

Blev lite segt i början, då han ville bygga upp stämningen själv, o inte fortsätta på Eddys linje, men sen tog det fart...

BRA BRA BRA :cool: :D
Vizay
visst var det segt i jämförelse med eddy men jag tycker det va grymt skönt, för många hänger upp sig på farten idag tycker jag, va ju hur tunga beats som helst :D

sen måste jag bara passa på att tacka alla som kom fram och grattade mig efter 12-slaget :)

och tack tack jättemycket tack daniey som bjöd på en födelsedagsbira, den satt 100% perfekt! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement