|
Lund 13 OKT
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| Fest i Lund... då lär Reveal bli glad!!! |
|
|
| reveal |
japp jag blir glad! :)
juste att ni har koll på lund också, denna kände jag dock till :) missade förra amnesia, hoppas jag itne missar denna (förbannade innebanymatch nästa dag) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by reveal
missade förra amnesia, hoppas jag itne missar denna (förbannade innebanymatch nästa dag) |
Hmm... skulle det spela nån roll om du var ute å festade kvällen innan för din prestation på en innebandy-plan? ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Hmm... skulle det spela nån roll om du var ute å festade kvällen innan för din prestation på en innebandy-plan? ;) |
man kan lätt tro det :)
jag är dock jävligt pissed off just nu på bandyn.. kanske skulle komma aspackad till matchen som protest? :D |
|
|
| Aendy |
| Som protest? När Tobba gör det uppfattas det inte som en protest, snarare en möjlighet till att han på fyllan och villan kommer spela bättre innebandy än han någonsin gjort i nyktert tillstånd. |
|
|
| reveal |
| hehe, tobba denna klassiska lirare :) jag är dock ytterst tveksam till att jag skulle kunna prestera bättre i det tillståndet |
|
|
|
|