return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Lund 13 OKT
View this Thread in Original format
Gaby
Amnesia 13 OKT

http://www.ssk.lu.se/festodisco/amn...nesia_flyer.jpg
Aendy
Fest i Lund... då lär Reveal bli glad!!!
reveal
japp jag blir glad! :)
juste att ni har koll på lund också, denna kände jag dock till :) missade förra amnesia, hoppas jag itne missar denna (förbannade innebanymatch nästa dag)
Aendy
quote:
Originally posted by reveal
missade förra amnesia, hoppas jag itne missar denna (förbannade innebanymatch nästa dag)


Hmm... skulle det spela nån roll om du var ute å festade kvällen innan för din prestation på en innebandy-plan? ;)
reveal
quote:
Originally posted by Aendy


Hmm... skulle det spela nån roll om du var ute å festade kvällen innan för din prestation på en innebandy-plan? ;)


man kan lätt tro det :)
jag är dock jävligt pissed off just nu på bandyn.. kanske skulle komma aspackad till matchen som protest? :D
Aendy
Som protest? När Tobba gör det uppfattas det inte som en protest, snarare en möjlighet till att han på fyllan och villan kommer spela bättre innebandy än han någonsin gjort i nyktert tillstånd.
reveal
hehe, tobba denna klassiska lirare :) jag är dock ytterst tveksam till att jag skulle kunna prestera bättre i det tillståndet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement