return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Hoe was Deep Dish @ Panama??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
www.3voor12.nl en dan naar luisterpaal gaan. Daar kun je de cd van sander kleinenberg beluisteren. Kun je ook klikken op the fruit ;)


Sodeju wat een nichtennummer!!! En dit is een progresive hitje? wat een gare zooi zeg....serieus bagger.
Donna
k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest..
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
k vond m ook nie echt veel aan 2 be honest..


Mjah ik de eerste paar keer ook niet. Nu gaattie wel. Niet bijzonder. Maar wel grappig.
basvh
wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen.

Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen.
Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar.
T.H.C.
Argh was jij daar wel Donna? sjammers dat ik je niet aangesproken heb ik dacht je vaag te herkennen :P Ik heb me prima kunnen vermaken, alleen moest regelamtig afkoelen het was echt niet te doen vooraan. muziek was meestal wel lekker en de sfeer was ook erg goed!
Dus eigenlijk alleen de hitte en het eerder stoppen was negatief. Leuk om wat mensen weer te zien en nog bedankt High nrg voor het gidsen naar het station :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh
wat ik beetje nep vind is dat er maar 1 gast was van deep dish. Als we het over sell-out hebben dan valt dit zeker in die catagorie. Je kan immers 2 i.p.v 1 gig per avond doen.

Deep dish is een duo dus moeten ze met zijn 2en komen.
Als ik Bassie en Adriaan boek en alleen Bassie komt dan staat dat toch ook raar.


:rolleyes:
Denk dat de mensen die er waren allang blij waren dat er in ieder geval 1 van de twee was. Zo vaak komen ze (/1 van de 2) niet naar NL!

Maar daar komt verandering in, want er komt een Yooshi clubavond in de Panama.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
:rolleyes:
Denk dat de mensen die er waren allang blij waren dat er in ieder geval 1 van de twee was. Zo vaak komen ze (/1 van de 2) niet naar NL!

Maar daar komt verandering in, want er komt een Yooshi clubavond in de Panama.


Hehe afgelopen 2 jaar zijn ze wel heel vaak in nederland opeens.
Niks nep aan het feit dat er maar 1 persoon van deep dish is. Ali kon er niet bij zijn maar niet vanwege een optreden ergens anders.

En iedereen die the fruit niet leuk vind moet hem maar ééns op een vol soundsystem horen. Die basslijn :cool:
mahwang
ik vind het wel degelijk vreemd dat slechts een halve deep dish aanwezig is.

Tenminste; verkoop het dan niet als Deep Dish maar als Sharam.

Minachting van je publiek, evenals het feit dat ie stomdronken was en zijn set een beetje een rotzooitje was.

overigens heb ik verder een fijne avond gehad, behrouz had weer een superset, alleen zonde dat er in het begin geklooid werd met het geluid. Fanciulli vond ik ook heerlijk draaien. En het publiek / de sfeer was echt fantastisch.
basvh
quote:
Originally posted by magrec
Ali kon er niet bij zijn maar niet vanwege een optreden ergens anders.


Van de partyscene site:

Ali ‘Dubfire’ Shirazinia draait die zaterdag in Portrush, Ierland.



Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali.

Dat ze dus 2 gigs op een avond doen is gewoon voor de doekoes want er wordt 2 keer voor de naam deep dish betaald. Ik denk dat ik ze maar IDeepdish-T ga noemen :D
magrec
quote:
Originally posted by basvh
Van de partyscene site:

Ali ‘Dubfire’ Shirazinia draait die zaterdag in Portrush, Ierland.



Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali.

Dat ze dus 2 gigs op een avond doen is gewoon voor de doekoes want er wordt 2 keer voor de naam deep dish betaald. Ik denk dat ik ze maar IDeepdish-T ga noemen :D


Mjah dan is het idd zakkenvullen ja (geen ze geen ongelijk :p )
Maar goed lekker boeien alsof jij naar feesten gaat waar deep dish draait :rolleyes:

quote:

Featuring Dubfire.

10-23-04 (Saturday) Yooshi @ Panama (ADE Confere Amsterdam, Holland

Featuring Sharam.

10-24-04 (Sunday) Red Box Dublin, Ireland


Er staat iig netjes bij dat ze niet samen komen...deep dish featuring...

tijs08
quote:
Originally posted by basvh

Ik blijf het nep vinden Deep Dish is een DUO. Komt er maar 1 van dan is het geen DUO meer dus mag je het niet Deep Dish noemen maar DJ sharam of dj ali.



wat kan jij miepen zeg!

ik denk dat 99% van de aanwezigen het echt geen ruk kon schelen of er 1 iranees achter de draaitafel stond of 2 van die ali's!

Omdat ze een duo zijn hebben ze waarschijnlijk ook wel dezelfde smaak en platen.. men komt voor Deep Dish en krijgt dan ook zeker de sound te horen van Deep Dish PUNT
Little Theseus
Niet bij deep dish geweest, wel in het kader van het AmsterdamDanceEvent in de 11 geweest, met Mylo en FC Kahuna. Wat is die 11 een gruwelijk vette tent zeg! Hulde aan Joost van Bellen! Eindelijk weer een goede club in Amsterdam!! Nu maar hopen dat ze goede clubavonden gaan doen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement