|
Beste track av Ferry Corsten? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Audun |
Ser at det var en del jeg hadde glemt her ja.
Ingen som har nevnt Moonman - Galaxia enda. Shame on you :toothless |
|
|
| freeloop |
Kinky Toys - Somewhere out there er også genial :P
Han gav ut albumet 'Kinky Toys for party people' engang i tiden. Har ikke fått hørt Carpe Diem, noen som har vært borti den? |
|
|
| djnemesis |
Roger Goode - In The Beginning Again (Ferry Corsten Remix) føler jeg er oversett her...
I tillegg til tracksa på et "Ferry Favourites"-set jeg har mixa, så er vel Rock Your Body, Rock og Moonman - Galaxia de største favorittene.
Yngin Trance Tributes - Ferry Corsten Edition (18-03-2004)
Playtime: 76:16
----------------------------------------------------------------------
1. Gouryella - Gouryella (Original Mix)
2. System F feat. Armin van Buuren - Exhale (Original Mix)
3. Rank 1 - Awakening (Ferry Corsten Remix)
4. Push - Universal Nation (Ferry Corsten Remix)
5. System F - Out Of The Blue (Original 12 Inch Mix)
6. William Orbit - Barber's Adagio For Strings (Ferry Corsten Remix)
7. Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Ferry Corsten Remix)
8. Veracocha - Carte Blanche (Origin Mix)
9. Starparty - I'm In Love (Ferry Corsten & Robert Smit Remix)
10. Gouryella - Tenshi (Original Mix)
11. Eon - Pocket Damage
12. Ferry Corsten - Indigo (Original Mix)
13. Ferry Corsten - Punk
----------------------------------------------------------------------
Sjekk det gjerne ut her. Tracks 3, 4, 5 og 6 er jo en uslåelig kombinasjon... :D |
|
|
| chem-x |
Vermi: Du burde like acid hardtechnoen han lagde på X-trax, ex labelet til Misjah for endel år siden.. Samme tiden som access, trippin' out, welcome to the club etc
Husker ikke helt hva han kalte seg, hatt tolvern i hendene for endel år siden. The Exiter tror jeg kanskje det var han kalte seg.. steinharde saker.. Verdt å sjekke ut.. andre boller enn de nye sakene hans. :)
Favorittene mine er nok Veracocha - Carte Blanche og Cascade - Transcend (Moonman's Transcedental Flight Remix)
Gouryella - Gouryella skal sies å være en minnerik greie for meg også.
Husker Ferry og Tïesto stod side ved side på 3. års jubileet til Temple of Love på Rockefeller i 99..
Spilte back to back en god stund og holdt rundt hverandre.. Ganske spesiell stemning da 1000+ klubbere stod å skrek alt fra ecstasy, System F og tiesto til 'we want more'!
De droppa Gouryella - Gouryella som siste spor (helt nytt track på den tiden.) Hele stedet tok av fullstendig, glowsticks og vannflasker hagla gjennom luften.
Hehe trance like it used to be. |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by chem-x
Vermi: Du burde like acid hardtechnoen han lagde på X-trax, ex labelet til Misjah for endel år siden.. |
har aldri hatt noe til overs for acid/hard techno, med noen veldig få unntak, og en liten periode der dj rush var "the man" :)
så tror ikke jeg burde like den nei :)
finner nok ikke ut av det, for jeg kommer helt sikkert ikke til å legge noe tid i å lete etter lydklipp av den :) |
|
|
| chem-x |
| Haha, din kverrulante, negative jævel :P |
|
|
| verminator |
| blir jo for dumt hvis jeg skal gjøre som majoriteten her og like kommerse stringlinjer på pusebasslinjer ;) :D :D :D |
|
|
| chem-x |
Gjelder ikke det samme for mainstream techno? :O
Svensketechnoen er ikke akkurat below the ground lenger heller, med vanlig press på 1500 copies av en E.P :)
Den kjente technoen selger i stor grad mer enn mye av trancen jeg kjøper hehe.
Being able to call urself underground requires alot of work! :P
Blir endel techno på meg framover, fortsatt vanskelig å finne artister/labels som virkelig overbeviser tho.. Mye har forandret seg siden jeg hadde peil og desverre lite til det bedre :( |
|
|
| verminator |
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=2
check datt out!
hører seff mye på svensketechnoen, men har faktisk begynt å høre på mye annet det siste halve året, mye mer melodiøst og minimalt :D
men uansett, når jeg skriver kommers, så tenker jeg ikke antall solgte kopier, men heller sounden.
er ikke all trance som er sånn, men føler at majoriteten er plain bull som du kunne kasta inn på en MoS etellerannet collection/edition 200x, pga det er mer altetende, mer retta mot det store publikum enn feks svensketechnoen som du nevner så fint her.
feks. så kan det jo bare hend at feks svensketechnoen har mange flere faste kjøpere som har vært med hele veien enn feks noe du kjøper som er gitt ut sublabel av overlabelet til sidelabelet av id&t .. etc etc :)
men er ganske klar over at du skiller deg ut fra resten her da, ettersom du kjører tung på nazistilen fra tyskland i 160bpm :D:D:D eller no sånt überglück? eller no sånt hehe
:D :p |
|
|
| chem-x |
Hehe er enig med det du skriver!
Anbefal noe tung minimaltechno til meg a, gjerne melodiøst.. Leter desperat etter saker allerede..
Må gjerne inneholde melodi. Kvalitativ tung melodiøs minimaltechno.. Ganske random det jeg har av denne sorten fra tidligere. Noe amerikansk, noe nederlandsk, par merkelige tyske b-sider og noe belgisk.. Litt vanskelig å komme på sporet av disse sakene føler jeg.
Liker du Clone labelet? |
|
|
| djmushi |
| uten tvil eon - pocket damage! |
|
|
| HyperFreak |
Hmmm.. vanskelig å velge bare én. Men her er 5 av mine favoritter:
1. Gouryella - Gouryella
2. System F - Out Of The Blue
3. Veracocha - Carte Blanche