|
Nämen haaaallå...
|
View this Thread in Original format
| Vitryss |
Hittade forumet här..verkar juh asa-schysst, :) . Särskilt om man är 08:a...
Läste lite inlägg, verkar juh vara helt vanliga och trevliga människor med samma musik smak, trevlig trevligt...
Så.....hej, :) |
|
|
| x-dream |
| Tjaba å välkommen.....Här kommer du att trivas.... |
|
|
| reveal |
| jodå, vi är helt vanliga :) bara att vi gillar trance också, bättre kan det inte bli |
|
|
| Gaby |
välkommen!
du kanske vill lägga in en kort presentation i "svenska folket"?
(jag ger inte upp, nån gg så ska nån ny lägga in info om sig själv!!!;) )
//the swedish partyqueen Gaby |
|
|
| SWE_TRANCE |
Välkommen!!!
Du kommer garanterat att triva$ här...;) |
|
|
|
|