return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
פוליטיקה-->בעד\נגד ההתנתקות (pg. 2)
View this Thread in Original format
ronsh
אני חושב שצריך להתנתק...
אבל מה שמפחיד אותי זה שזה יצור מלחמת אחים שחבל על הזמן...
yaman
נגד ההתנתקות מהפלסטינאים


ולא סתם נגד אלא אחוווווווושרמוטה נגד

מה זה הזיין הזה?

חכו תראו מה יהיה בעוד 10 שנים אם זה ככה עכשיו.......

תכף יחלקו גם את ירושלם בגלל שהזונות האלה לא מספיק להם כלום
Viber
אני אומר שב40 שנה הבאות לפחות לא יהיה פה שלום ולא יהיה פרטנר(אבל פרטנר אמיתי עם כוח ולא "פרטנר" שמדגמן לאל-ג"זירה וסי אן אן)

וביגלל זה צריך למצוא דרך לצמצם את הנזקים ביעילות הגבוה ביותר,ולעזוב את הפלסטינאים שיעשו מה בראש שלהם בלי שנעמוד להם על הוריד נישמע לי מסוכן - זה גרם לנזק גבוה אחרי הסכם ה"שלום" באוסלו.

ודי כבר עם השטויות האלה על המיתנחלים,הרבה מהם לא אשמים בכלום!
למה רמת אביב ג' ובקעה זה לא התנחלויות בעיני הטרוריסטים?? בטח שכן! -רנטיסי אמר! אבל מה - זה מ48 אז זה בסדר בעיננו.,כמה פלסטינאים חממומים רואים גם את י-ם והמקומות שמוחמד רכב שם על חמורים או מה שלא יהיה כמקום כבוש על ידנו? אז מה נעשה,נישלח את כולם הביתה ונפטר את כול המאבטחים? ועוד שאלה חשובה:אם לא היו מתנחלים אז לא היה באיזורים האלה חיילים? בטח שכן! העניין הוא שהם מספקים לגיטמציה להישאר שם ועוזרים להקים חגורת ביטחון שתפריד אותנו מהחראות הערבים האלה! הם שם בגלל סיבה,למרות זאת אני מסכים שהיתנחלויות של 1-11 משפחות צריכות להתפנות כי כניראה זה באמת סתם ליישב את הארץ המדברית הזאת כך שזה סתם ואני תומך בפינוי שלהם.

כול הבעיה נובעת מזה שדפקו את המדינה היהודית דווקא בין החראות הכי משוגעים ומסוכנים בעולם,גם כן הרצל הזה...לא יכל להשיג לנו איזה מיאמי להתיישב בה
:toothless

thats my 2cent anyway
:)
sabi10
אז ככה....שאני בעד, והיה צריך לעשות את זה אתמול..

חבל על כל האנשים שנהרגו שם סתם, ולצערי על כל אלה שיהרגו שם סתם..

וכל אלו שאומרים שזה סלע קיומנו וקבר אבותינו אז בעיה של אבותינו אבל אני לא רוצה ששם יהיה הקבר שלי...

אז יאללה לצאת ומהר!!!
sabi10
ועוד דבר....

לכל החכמים שעכשיו בצבא..נראה מה יקרה שיקראו לכם ל30 יום מילואים בשביל לשמור על 3 טמבלים שהחליטו שהם רוצים לגור בין 10000 פלשתינים על איזו גבעה....
THE_BLUE_DRAGON
אני שונא פחד פוליטיקה ולא רואה בכלל חדשות למה הכל שם מגעיל!
אבל אני בעד לצאת מעזה למה נמעס שחיילים מתים סתם וזה אחושרמוטה סתם!
נמעס כבר מההרג המזדיין הזה לא יוצא מזה כלום רק עצב למשפחות ולחברים.

אם זה לא עושה שום דבר טוב שאנחנו שם ורק גורם להרוגים אז בטח שלהתנתק!!!

אני בכלל נגד שלום!
אני בעד ברוגז!
לא רוצה שום קשר עם הערבים ולא רוצה שלום איתם ובחיים לא יהיה.
אני רוצה רק שקט מהם, לא שלום.
שכל אחד יעשה מה בא לו אבל מבלי לערב אחד את השני.
אבל הם זונות יש להם מליוני שטחים אבל הם חייבים גם את שלנו גועל נפש!
אני גם לא מבין מי בכלל צריך מדינה ללא רייבים ופסטיבלים???
כאילו זה לא שווה בכלל בשביל מה הם כלכך צריכים את הארץ המעפנה שלנו?
סתם מגעילים רוצים עוד עוד ועוד כל הזמן.
Viber
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני בכלל נגד שלום!
אני בעד ברוגז!
לא רוצה שום קשר עם הערבים ולא רוצה שלום איתם ובחיים לא יהיה.
אני רוצה רק שקט מהם, לא שלום.
שכל אחד יעשה מה בא לו אבל מבלי לערב אחד את השני.
אבל הם זונות יש להם מליוני שטחים אבל הם חייבים גם את שלנו גועל נפש!
אני גם לא מבין מי בכלל צריך מדינה ללא רייבים ופסטיבלים???
כאילו זה לא שווה בכלל בשביל מה הם כלכך צריכים את הארץ המעפנה שלנו?
סתם מגעילים רוצים עוד עוד ועוד כל הזמן.


חחחח הצחקת אותי לאללה אחי!!
:stongue: :stongue:
אני גם בעד ברוגז! לא מדבר איתם!!
ודוגרי תיתן להם מדינה מה הם יעשו איתה? יעלה איזה שליט שיהרוג אנשים ברחוב ישאיר אותם עניים וידפוק להם בדלת ויאנוס אותם כל לילה...סתם מעפנים הערבים האלה כבר הרבה זמן אני טוען שלחיות חרא ואז להתלונן ולשרוף דגלים זה בדם שלהם,לא סתם שטחי הרשות עקפו באיזה 40 מקומות את פרס בדירוג איכות החיים של האו"ם (לא פחות ולא יותר)1
coby
אני אומר : קחו את כל הערבים לצד אחד

קחו את כל היהודים לצד אחר

ותבנו חומה ענקית שתפריד בינינו -

בעד ההתנתקות
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by coby
אני אומר : קחו את כל הערבים לצד אחד

קחו את כל היהודים לצד אחר

ותבנו חומה ענקית שתפריד בינינו -

בעד ההתנתקות


מסכים...

לדעתי אפשר אפילו להרחיק ולתת להם להקים את המדינה הפלשתינאית שלהם. ככה אם הם ימשיכו בחרא שהם זה יתן לנו לגיטמציה לזיין להם את התחת אחת ולתמיד.
-CosmicFire-
אם ניתן להם מדינה
ונכנס בהם ונישב להם על העורק
נהיה מדינה כובשת
זה לא צורה
יהיה להם צבא וחרא יש להם ריבונות..
לא טוב
פשוט להפיד ביניהם
עובדה כבר הרבה זמן לא היה פיגוע גדול
היו כמובן
אבל לא כמו לפני שנתיים שלוש...

סופר בעד
צריך להוציא את החיילים מעזה ששומרים על 3משפחות עם 10ילדים כל אחת
מיצידי שישארו המתנחלים בפנים ושצהל יצא ולא ישמור עליהם
הם יברחו מהר מאוד


**וגם היום אמרו לנו ללכת לטקס רבין בעיר משהו
ואמרו שיענו מי שלא בא יורידו לו מנות (וירדו לי כבר המון בקושי הייתי בבצר
ואז חבר שלי בא ואמר לה בפנים
אני לא ילך להזכרה של בן אדם שכמעט מחק חצי מדינה וויתר על חצי מדינה בשביל הערבים
ואז אמרתי לה גם אני

והנה אני כאן במקום שם
לפי דעתי רבין מת וזה טוב..

Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אם ניתן להם מדינה
ונכנס בהם ונישב להם על העורק
נהיה מדינה כובשת
זה לא צורה
יהיה להם צבא וחרא יש להם ריבונות..
לא טוב
פשוט להפיד ביניהם
עובדה כבר הרבה זמן לא היה פיגוע גדול
היו כמובן
אבל לא כמו לפני שנתיים שלוש...


הבעיה היא שאתה מפריד בין הישיבה על העורק לבין הידללות הפיגועים
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
ועוד דבר....

לכל החכמים שעכשיו בצבא..נראה מה יקרה שיקראו לכם ל30 יום מילואים בשביל לשמור על 3 טמבלים שהחליטו שהם רוצים לגור בין 10000 פלשתינים על איזו גבעה....


למה לכל החכמים שעכשיו בצבא?!
אלה שבצבא לא סובלים מזה?!?!
איפה גבעתי כרגע?!?! בתוך עזה !
גם החיילים שבסדיר סובלים מזה.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement