return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משו שקצת מעצבן אותי
View this Thread in Original format
dan_yarok!!
אוקי אני יודע שאני בסך הכל ילד בן 16
מחיפה ושאני חדש פה...
אבל כוס עמק נמאס לי
כל מסיבה כולם הכל מסחרי או פסיכדולי
בחול יש להם חנויות תקליטים ליד הבתים
בעוד שלי אין אפילו אחת בכל העיר
אין לי מושג אם יש בתל אביב
אבל בכל מקרה
אני לא יכול לסבול את העובדה
שכל מסיבה בארץ
אני ישמע רק
פסיכדולי ומסחרי...
אני חולה על פרוגרסיווטרנס מלודי איכותי וכל זה
אפשר להגיד שארמין הוא המלך שלי
הוא ומרקוס שולזואני מקווה שהגעתי למקוםשסוף סוף אני יוכל לדבר על טרנס איכותי..
בכל מקרה..
תדברו איתי בסולסיק
dan_yarok!!








:mad:
Flotser
מה שבטוח זה שהגעת למקום הנכון והיחיד בעברית שמתאים למה שאתה מחפש
:p

ברוך הבא,
אני מיכאל...

נ.ב. אני חולה על פסיכודאלי
:crazy:
Huge-A
ברוכה הבאה ...
מי שנכנס חדש מרבים בשמחה :toothless
SMoKeR
הרבה חדשים צצים כאן בתקופה האחרונה... :)
בכל אופן ברוכה הבאה
DjChook
נחפש אותך

סתם, בכל מקרה
תקרא את החוקים ותציג את עצמך ב
MEET THE CREW
Star
אווו שלום לך נגעת עכשיו בנקודה רגישה
אני לא מבין למה כל מסיבה צריכה להיות מסחרית או פסיכודלית
כיום זה קצת יותר טוב כי יש כמעט כל חודש אומן אורח או 2 מחו"ל בסגנון הקלאב טרנס .פרוגרסיב
אבל עדיין המצב עגום וגם שיש משהו איכותי נמשל נגיד שארמין הגיע
אז אני אומר לאחד החברים שלי "בא לך ללכת לארמין ?"
אז הוא אומר לי מי זה ארמין?
אבל שאל אותו מי אלו היהודים והוא יחייך עד האוזן
בכל מקרה זה המצב במדינה שלנו מרוב שהאכילו את העם בחרא העם רוצה רק חרא
לגבי חנויות תקליטים אכן יש בודדות בארץ
פאנקי פיש שהיא די טובה
וקרמבו רקורדס אבל הייתי שם לפני חודש ויבש רצח אין כמעט כלום אותו דבר בדיוק מלפני 5 שנים שהייתי שם
אבל תבין דבר אחד בארץ יש את מחלת האינרטנט זאת אומרת שהמון אנשים מעדיפים להוריד דברים במקום לקנות וזה פוגע בחנויות תקליטים
דוגמה: קניתי את הדיסק של אנגונה ביט 2 ושחבר שלי ראה את זה הוא אמר שאני פרייאר
לדעתי אני לא פראייר כי מי שאוהב מוסיקה ומעריך אותה יודע גם לקנות אותה תבין תקליטנים בחו"ל עוברים מחנות לחנות חוצים ערים שלמות כדי למצוא תקליט טוב
פה בארץ זה הפוך רוב התקליטנים עוברים תוכנה תוכנה כדי להוריד קטע טוב
ואין להם אפילו חצי מהידע שיש בחו"ל
מיצידם להוריד קטע טוב לנגן ולא לדעת מי האבא ומי האמא!
בכל מקרה בארץ לא שווה לפתוח חנות תקליטים רק בחו"ל ותלוי איפה
ronsh
ברוך הבא...אני רון...
אני חושב שבאמת הגעת למקום הנכון...

דרך אגב מאיפה אתה בחיפה?
Viperon
חנות תקליטים בת"א יש ושמה הוא פאנקי פיש
חנות נחמדה דווקא
ronsh
quote:
Originally posted by Viperon
חנות תקליטים בת"א יש ושמה הוא פאנקי פיש
חנות נחמדה דווקא


אם לא שמת לב Star כבר הזכיר את החנות הזאת..
Rising
שלוווווום! אני אורן ברוך הבא....:) :)

החיים קשים אין מה לעשות :gsmile:

KrazyDJs
חיפאי זה טוב...
קהילת הצפונים גודלת :D

אני אליאור, ברוך הבא איש
MasterP
היי אחי
ברוך הבא לפורום

כמו שחן אמר תציג את עצמך בטרד של החדשים

אני גלעד
מגיע לפה בדר"כ בסופי שבוע, השבוע רגילה לפנים.

האאא, ואנחנו כבר עברנו את שלב הלבכות על הסצינה הישראלית.
גם אתה צריך.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement