|
99Esc - H o t ! !
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| טוני מורן, איזה יופי :p |
|
|
| SMoKeR |
| כן שמעתי על טוני מורן בחמישי אבל לא ידעתי שבשישי יהיה קמיקל קרו...תודע על המידע |
|
|
| princess cc |
תגידו זה רק אני או ש-
ESC נהיו ממש גרועים?
כל היום פאקינג פרסומות! מה נסגר איתם?
והמוסיקה חוזרת על עצמה...
אני כל היום בד'זה וו...
:whip: |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by princess cc
תגידו זה רק אני או ש-
ESC נהיו ממש גרועים?
כל היום פאקינג פרסומות! מה נסגר איתם?
והמוסיקה חוזרת על עצמה...
אני כל היום בד'זה וו...
:whip: |
וזה הכי טוב שיש פה.... |
|
|
| DjChook |
אני לא יודע מה איתך, אבל עכשיו יוצא לי לשמוע הרבה רדיו כי הנגן אמפי3 שלי אצל אורן (בן דוד שלי) אז כל הדרך לצבא אני שומע רדיו
זה חולני מה שנהיה בכל התחנות
כללללל היום פרסומות
והכי מעצבן שאני נאלץ לסבול את החילופי שעה
זה אומר שכבר מ 7:55 כל התחנות משדרות פרסומות בשביל החדשות של 8
ויצא דקה אחת שבה כל התחנות !! ויש לי 8 ברשימה בפלאפון... השמיעו פרסומות... הייתי בהלם
תכל'ס אני עובר בין גלגלצ ל99.. מקסימום מדי פעם 100/102/103
אבל תכלס בבוקר, אין שם מוזיקה מעניינת |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
וזה הכי טוב שיש פה.... |
:nervous: :nervous: :nervous:
....
חס ושלום

אפשר לשמוע באזור תל-אביב, או באינטרנט
www.106fm.co.il
.התחנה הכי טובה בארץ
נ.ב.
ו
chemical crew
מגעילים לי את הצורה
(חוץ מ
exaile)
מישהו פה שמע את הזוועה הזאת של פישי הגדול עם סקאזי?
:eek:  |
|
|
| DJ Alex E. |
| מי אלה קמיקל קרו???? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
מי אלה קמיקל קרו???? |
במוצ"ש הקרוב,99Esc מביאים לכם שוב בראש והפעם עם ה-Chemical Crew!
במסגרת ה-Chemical Show ב-Trance On Air יארח גיא סלמה את:
* Skazi
* Void
* Exaile
* Psychotic Micro
* Tube
* 40 % - DJ Omi
* DJ Rocky
כל התותחים הנ"ל יציגו בפעם הראשונה בהחלט את האוסף החדש מבית Chemical Crew שנקרא מאפיה.
הקיצר,תזהרו לא להסתבך עם המאפיה ותגבירו ווליום במוצ"ש הקרוב ב-24:00. |
|
|
| KrazyDJs |
| היום באיזה שעה זה מתחיל חברה? |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
היום באיזה שעה זה מתחיל חברה? |
זה לא היום יא סטלן..תלמד לקרוא..
זה יום שבת בחצות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by ronsh
זה לא היום יא סטלן..תלמד לקרוא..
זה יום שבת בחצות |
אפרופו סטלנים, דיברתי על טוני מורן:wtf:
קראתי, גם היום זה בחצות..סבבה |
|
|
|
|