|
תודה לכולם :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחח מפרגן לסיסוש!!!! מה רע :) |
1. לא אמרתי שזה רע לפרגן, אבל יש גם צורות מתורבתות להתבטא :D
2. למה אתה לא באיי סי קיו יא קקה!?!?!?!? :whip: :whip: :whip: |
|
|
| princess cc |
| quote: | | חחחחחחחחחחח מפרגן לסיסוש!!!! מה רע |
כפרה עליך איך אתה יודע לפרגן...
כזה רומנטי...:haha:
| quote: | | למה אתה לא באיי סי קיו יא קקה!?!?!?!? |
לא רוצה להלשין אבל הוא על אינביסיבול
אורן מ'מצב עיניים? הכל טוב? |
|
|
| dan_yarok!! |
בונא אני רואה יש פה בנות
בנות זאוהבות טרנס
ועוד איכותי
נדיר
i like it (-: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by princess cc
לא רוצה להלשין אבל הוא על אינביסיבול
אורן מ'מצב עיניים? הכל טוב? |
ואללה הכל טוב מה איתך אחותי?
שומעת? יש מסיבה טובה ביום חמישי בגני התערוכה..... אינפקטד, סקאזי, אסטריקס, ועוד פינוקים יהיו שם :D
רוצה ללכת?
יהיו לי עוד פרטים מחר
ואגב, תודה על הטיפ :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה הכל טוב מה איתך אחותי?
שומעת? יש מסיבה טובה ביום חמישי בגני התערוכה..... אינפקטד, סקאזי, אסטריקס, ועוד פינוקים יהיו שם :D
רוצה ללכת?
יהיו לי עוד פרטים מחר
ואגב, תודה על הטיפ :D |
אה... היינקן וויבס? שלחו לי-
sms היום...
האמת אני בהתלבטות כי בשישי יש יהל
ויש גם ת'וויט וויקאנד קיצר אין לנו כסף לכל זה!
צריך לבחור אחת...
עוד לא החלטתי מה...:) |
|
|
| Shahar |
סיסי יא חרטטנית! איזה אנויזיבלללל!
וגם אני שמעתי על אינפקטד מי שרוצה הנחה של 20 שקל שיגיד :) |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Shahar
סיסי יא חרטטנית! איזה אנויזיבלללל!
וגם אני שמעתי על אינפקטד מי שרוצה הנחה של 20 שקל שיגיד :) |
כמה עולה כניסה אניווי? |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
בונא אני רואה יש פה בנות
בנות זאוהבות טרנס
ועוד איכותי
נדיר
i like it (-: |
זה לא כזה נדיר... יש לי שתי ידידות שכל פעם שאני נוסע איתם באוטו הם מזהות את הטראקים שאני שם...
origene - sanctuary
white room
deepsky - talk like a stranger
וכו'...
וזה די מצחיק לראות אתכם משתוללים פה :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
זה לא כזה נדיר... יש לי שתי ידידות שכל פעם שאני נוסע איתם באוטו הם מזהות את הטראקים שאני שם...
origene - sanctuary
white room
deepsky - talk like a stranger
וכו'...
וזה די מצחיק לראות אתכם משתוללים פה :) |
יש לי גם ידידה שמשוגעת על אלקטרוני!!!
כל דבר שאני משמיע לה, היא ממש אוהבת!
אולי אני אביא אותה לפה...... :rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
יש לי גם ידידה שמשוגעת על אלקטרוני!!!
כל דבר שאני משמיע לה, היא ממש אוהבת!
אולי אני אביא אותה לפה...... :rolleyes: |
אני יגיד לך מה הבעיה... גם אם הם יתחברו לפה ויגידו שלום הם לא ישתתפו בדיונים וזה אז זה נראה לי חסר טעם בכלל... כאילו בסדר זה פורום של אוהבי מוזיקה... אבל שאל אוהבי מוזיקה שאוהבים לדבר על זה גם :) הם לא מדברות על זה... מדי פעם שואלות אותי דברים אבל לא רציני... הם יותר מדברות על דברים של בנות... ועל "שגיא די עם הנרגילההההההה הזאתתתתתת"... |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני יגיד לך מה הבעיה... גם אם הם יתחברו לפה ויגידו שלום הם לא ישתתפו בדיונים וזה אז זה נראה לי חסר טעם בכלל... כאילו בסדר זה פורום של אוהבי מוזיקה... אבל שאל אוהבי מוזיקה שאוהבים לדבר על זה גם :) הם לא מדברות על זה... מדי פעם שואלות אותי דברים אבל לא רציני... הם יותר מדברות על דברים של בנות... ועל "שגיא די עם הנרגילההההההה הזאתתתתתת"... |
ואללה
תמיד יש חדשים שאומרים שלום וזהו |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה
תמיד יש חדשים שאומרים שלום וזהו |
ויש את סיסי שמזיינת ת'שכל |
|
|
|
|