|
Future O-Team
|
View this Thread in Original format
| oXygen_tEAM |
Hello to all the Israeli Trance Freaks - R.E.S.P.E.C.T !!!
i'm Nir, maybe you know me under names:
Inner_Life
oXygen_tEAM
MeloD
oxynirb
O-Team
Noble One
ecnarT
yes yes i know lots of nicks... :D
INFO ABOUT ME:
I'm from KFAR-SABA 22 years old.
Been working on BU99FM & today a trance producer
that sign only last week with the 2 best lables:
ID&T
Tsunami
"O-Team feat Demisko" = tsunami
"Noble One" = id&t
Cheers Nir. |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by oXygen_tEAM
Hello to all the Israeli Trance Freaks - R.E.S.P.E.C.T !!!
i'm Nir, maybe you know me under names:
Inner_Life
oXygen_tEAM
MeloD
oxynirb
O-Team
Noble One
ecnarT
yes yes i know lots of nicks... :D
I'm from KFAR-SABA 22 years old.
Been working on BU99FM & today a trance producer
that sign only last week with the 2 best lables:
ID&T
Tsunami
"O-Team feat Demisko" = tsunami
"Noble One" = id&t
Cheers Nir. |
ברוך הבא
תכתוב בעברית אח שלי |
|
|
| dan_yarok!! |
אח שלייי
חח חברה הוא מספר אחד בארץ
אתם כולכם תתגאו עוד שאתם מכירים אותו
אוקצור ברוך הבא גם אני חדש אבל בקטנה
ניר ..אין עליך |
|
|
| -CosmicFire- |
ברוך הבא אחי
R.e.s.p.e.c.t
גם לך על ההחתמות
אגב םג אני מכפר-סבא אבל בן 15 :] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by yaman
תכתוב בעברית אח שלי |
אבל אנגלית יותר מגניב :rolleyes:
בכל מקרה, ברוך הבא אחי
אני אורן
תהנה משהותך כאן :D |
|
|
| arik |
חחחח
באנת כבוד אין ספק
אבל כמו שאומרים
SHOW OFF
אין צורך לנפח את השרירים כל כך מהר
גם פה יש כישרונים ויהיו כישרוניים שלא יפלו מהרבה טובים
בקשר ללהתגאות שאני מכיר אותו
אוליי
אבל אני עוד לא מכיר |
|
|
| oXygen_tEAM |
| לא הבנתי מה אריק רוצה להגיד - אולי זה כי אני עכשיו בסטלה.... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
וואלה גם חתום ב
ID&T
Tsunami
וגם בסטלה חחח...שמע יש לי כנראה הרבה על מה לדבר איתך אחי
:)
הכי מגניב אגב זה להכין קטעים כשאתה במצב סטלה...יוצאים הדברים הכי מוטרפים וטריפיים שיש. |
|
|
| Flotser |
ברוך הבא
ושיהיה בהצלחה עם ההפקה :p
! |
|
|
| princess cc |
ברוך הבא!!!!!!!!!!!
כמה חדשים יש פה, כבר הפסקתי לעקוב!
יאללה שיהיה בהצלחה!:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
וואלה גם חתום ב
ID&T
Tsunami
וגם בסטלה חחח...שמע יש לי כנראה הרבה על מה לדבר איתך אחי
:)
הכי מגניב אגב זה להכין קטעים כשאתה במצב סטלה...יוצאים הדברים הכי מוטרפים וטריפיים שיש. |
אחח הקיבוצניקים האלה... |
|
|
|
|