return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Future O-Team
View this Thread in Original format
oXygen_tEAM
Hello to all the Israeli Trance Freaks - R.E.S.P.E.C.T !!!
i'm Nir, maybe you know me under names:

Inner_Life
oXygen_tEAM
MeloD
oxynirb
O-Team
Noble One
ecnarT

yes yes i know lots of nicks... :D
INFO ABOUT ME:
I'm from KFAR-SABA 22 years old.

Been working on BU99FM & today a trance producer
that sign only last week with the 2 best lables:

ID&T
Tsunami

"O-Team feat Demisko" = tsunami
"Noble One" = id&t

Cheers Nir.
yaman
quote:
Originally posted by oXygen_tEAM
Hello to all the Israeli Trance Freaks - R.E.S.P.E.C.T !!!
i'm Nir, maybe you know me under names:

Inner_Life
oXygen_tEAM
MeloD
oxynirb
O-Team
Noble One
ecnarT

yes yes i know lots of nicks... :D
I'm from KFAR-SABA 22 years old.

Been working on BU99FM & today a trance producer
that sign only last week with the 2 best lables:

ID&T
Tsunami

"O-Team feat Demisko" = tsunami
"Noble One" = id&t

Cheers Nir.


ברוך הבא

תכתוב בעברית אח שלי
dan_yarok!!
אח שלייי
חח חברה הוא מספר אחד בארץ
אתם כולכם תתגאו עוד שאתם מכירים אותו
אוקצור ברוך הבא גם אני חדש אבל בקטנה
ניר ..אין עליך
-CosmicFire-
ברוך הבא אחי
R.e.s.p.e.c.t
גם לך על ההחתמות
אגב םג אני מכפר-סבא אבל בן 15 :]
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by yaman

תכתוב בעברית אח שלי


אבל אנגלית יותר מגניב :rolleyes:

בכל מקרה, ברוך הבא אחי
אני אורן
תהנה משהותך כאן :D
arik
חחחח
באנת כבוד אין ספק
אבל כמו שאומרים
SHOW OFF
אין צורך לנפח את השרירים כל כך מהר

גם פה יש כישרונים ויהיו כישרוניים שלא יפלו מהרבה טובים

בקשר ללהתגאות שאני מכיר אותו
אוליי
אבל אני עוד לא מכיר
oXygen_tEAM
לא הבנתי מה אריק רוצה להגיד - אולי זה כי אני עכשיו בסטלה....
DJ-Kreing^^
וואלה גם חתום ב
ID&T
Tsunami

וגם בסטלה חחח...שמע יש לי כנראה הרבה על מה לדבר איתך אחי
:)

הכי מגניב אגב זה להכין קטעים כשאתה במצב סטלה...יוצאים הדברים הכי מוטרפים וטריפיים שיש.
Flotser
ברוך הבא

ושיהיה בהצלחה עם ההפקה :p
!
princess cc
ברוך הבא!!!!!!!!!!!
כמה חדשים יש פה, כבר הפסקתי לעקוב!
יאללה שיהיה בהצלחה!:)

Huge-A
בהצלחה ומברוק..
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וואלה גם חתום ב
ID&T
Tsunami

וגם בסטלה חחח...שמע יש לי כנראה הרבה על מה לדבר איתך אחי
:)

הכי מגניב אגב זה להכין קטעים כשאתה במצב סטלה...יוצאים הדברים הכי מוטרפים וטריפיים שיש.


אחח הקיבוצניקים האלה...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement