|
copenhagen help
|
View this Thread in Original format
| daffodil |
| I'm a little stuck because there is no forum for Denmark, and even worse, I can't speak German. Sorry about that. I was wondering if anyone knew of a bar/club in the Stroget area of Copenhagen called Sky Bar. It's supposed to play dance music and have a glass elevator. Sound familiar? |
|
|
| dEEkAy |
| no danish people here at all so i doubt that any1 will help you |
|
|
| coldheaven |
| das wär ja als würdest du nen deutschen ins franzosenforum schicken weil das ja auch nebendranliegt:D |
|
|
| TranceRulez |
naja, aber Skandinavier unter sich ist schon was anderes... gell?
Ausserdem musst Du glaub ich mal ins Schwedische Forum gucken.... ;) |
|
|
|
|