return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Ferry Right Of Way DVD!
View this Thread in Original format
Meltdown
זהו די וי די בהחלט מושקע, שכולל בתוכו ראיונות עם פרי, ואת הקליפים
ל
rock your body
ו
right of way
הופתעתי לטובה,מהאיכות של הדי וי די, ומהסקירה על הקריירה של פרי
black mammmba
2 קליפים
זה מה שיש בכל ה
DVD :conf:

אין קטעים מהופעות כמו שהוא עשה ב טור שלו בטוקיו?:rolleyes:
ronsh
quote:
Originally posted by Meltdown
זהו די וי די בהחלט מושקע, שכולל בתוכו ראיונות עם פרי, ואת הקליפים
ל
rock your body
ו
right of way
הופתעתי לטובה,מהאיכות של הדי וי די, ומהסקירה על הקריירה של פרי


זה שוחרר?
Huge-A
כמובן שזה שחורר..
ועוד זה ישן .. שוחרר באפריל .
ronsh
quote:
Originally posted by Huge-A
כמובן שזה שחורר..
ועוד זה ישן .. שוחרר באפריל .


אז אפשר את השם של השחרור בבקשה?
Huge-A
זה שוחרר אפילו בפברואר
אבל זה הרליס הרשימי של הדיוידי ריפ
Ferry_corsten-right_of_way-dvdrip-svcd-2004-mVz
Spitz
יש לי את שתיהם בנפרד
וגם את
its time
Meltdown
אני אהבתי את הקליפים, אבל דווקא מה שיותר מצא חן בעיניי זה שני הראיוניות שהיו איתו, כי גיליתי באמצעות הראיונות הללו, דברים שלא ידעתי על העשייה המוסיקלית שלו.
markfeldman
quote:
אני אהבתי את הקליפים, אבל דווקא מה שיותר מצא חן בעיניי זה שני הראיוניות שהיו איתו, כי גיליתי באמצעות הראיונות הללו, דברים שלא ידעתי על העשייה המוסיקלית שלו.


מה למשל ?
Meltdown
מכיוון שאני יחסית חדש בכל הנוגע לשמיעת קלאב טראנס, ואומנים כמו פרי קורסטן בפרט, רק בעקבות הדי וי די נודע לי שהוא עבד עוד בתור
system f
עם ואן ביורן, ועם מארק אלמונד, ועוד דברים נוספים שאני לא ממש זוכר כרגע, מה שכן הקליפים היו מעולים ושונים מהרבה קליפים אחרים שיצא לי לראות בז'אנר הזה

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Meltdown
מכיוון שאני יחסית חדש בכל הנוגע לשמיעת קלאב טראנס, ואומנים כמו פרי קורסטן בפרט, רק בעקבות הדי וי די נודע לי שהוא עבד עוד בתור
system f
עם ואן ביורן, ועם מארק אלמונד, ועוד דברים נוספים שאני לא ממש זוכר כרגע, מה שכן הקליפים היו מעולים ושונים מהרבה קליפים אחרים שיצא לי לראות בז'אנר הזה


שמח שלמדת אחי...
בכל מקרה סיסטם אף זה לא פרויקט שלו עם ארמין...
אם אני לא טועה זה פרויקט עם מארק אלמונד או לבד אני לא לגמרי סגור על עצמי...

ושתהיה לך הסחפות נעימה אל תוך הז'אנר הזה..:)
Meltdown
אילן,
system f
זה הדיסק הראשון שפרי הוציא עד כמה שידוע לי, ובדיסק הזה יש שיתוף פעולה שלו בטראק אחד עם מארק אלמונד, ובטראק אחר באותו דיסק יש גם שיתוף פעולה עם ארמין ואן ביורן, במקרה מצאתי את הדיסק הזה אתמול, במחיר ממש מצחיק בהשוואה לדיסקים אחרים של טראס או קלאב טראנס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement