|
Technodrom @ Cosmic Charlie - Friday Night 29.10
|
View this Thread in Original format
| eran |
ביום שישי ה29.10 יערך שיתוף הפעולה הראשון בין מועדון הקוסמיק צ'ארלי לליין הטכנודרום כשבליין אפ שוב תקליטנים ותיקים ליד כאלה חדשים:
על הפתיחה מופקד גילי הדר, שיפתח את המסיבה ויתן סט דיפ טכנו על שלושה פטיפונים.
אחריו יעלה היוצר גלעד ניסן שינגן בלייב טכנו נטול הגדרות וישאיר את הבמה לרכש החדש של הטכנודרום ערן רונדשטיין, טכנואידי חיפאי שיאייש את מרכז הערב. יסגור את המסיבה אלון גורסקי בסט שיסתיים בסופו של דבר בהארדקור טכנו
--- יום שישי ה29.10, בקוסמיק צ'ארלי - בן אביגדור 10, ת"א ---
לפרטים והנחות: 052-3264612
 |
|
|
| Black Dragon |
יאללה ערן תן בראש :)
אני וגיל נגיע |
|
|
| princess cc |
סורי אנחנו ביהל...
:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| נתראה בקוסמיק-בלו...;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
לא אכפת לי קצת חפירות
ואין לי תוכניות למחר
אז מי אוסף אותי? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה ליד המסגר, תגיע במונית שירות אפילו.
אם אתה בא מכיוון עזריאלי אתה נכנס במסגר ופנייה ראשונה שמאלה בקיוסק
וממשיך קצת ישר ומצד ימין תראה את המקום.
:gsmile: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
זה ליד המסגר, תגיע במונית שירות אפילו.
אם אתה בא מכיוון עזריאלי אתה נכנס במסגר ופנייה ראשונה שמאלה בקיוסק
וממשיך קצת ישר ומצד ימין תראה את המקום.
:gsmile: |
ממממ... מה גודל המקום? |
|
|
| Flotser |
זה אחלה של מועדון
קטן אבל
מעוצב יפה עם אקווריום מגניב
אחד האהובים עלי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Flotser
זה אחלה של מועדון
קטן אבל
מעוצב יפה עם אקווריום מגניב
אחד האהובים עלי |
מיכאל...
תגדיר קטן.?
למה אתה מתכוון כשאתה אומר קטן? |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
300א"ש
.נראה לי
יש רחבה, יש קומה למתה לשבת ויש גג שאין לי מושג מה איתו רק שמעתי שיש גם גג. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
מיכאל...
תגדיר קטן.?
למה אתה מתכוון כשאתה אומר קטן? |
נגיד אתה לא יכול להשוות את השטח שמה למקומות כמו
dome
tlv
.....
אולי אני מתבלבל אבל הרחבת ריקודים שמה זהיותר קטן מהחדר הקטן של ה
tlv
היית פעם בלמון?...
נראה לי זה בערך אותו שטח
אתה מבין אולי הרחבת ריקודים לא הכי גדולה אבל יש בר יפה ולידו מקומות לשבת,
ולמטה קומה שלמה של ספות עור לבנות
אבל לא נראה לי אני אלך
טכנו זה כבד מדיי בשבילי
הכי כבד שאני מוכן ועוד איכשהו אצליח לגרור איתי חברים זה
drum & bass
טכנו זה כבדדדד, אתה חופר איזה חצי שעה ואז אתה חייב לצאת
:crazy: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אז ככה:
היו קצת אנשים 40\60 בכלליות בערך.
מוסיקה הייתה ממש אחלה וטובה!
סטים יפים.
ולמרות הדילול בקהל הייתה קרחנה...:disbelief
בעייה קשה מאוד הייתה עם המאווררים!
שהפעילו אותם רק איזו חצי שעה בכל הערב חחח...
פיס.

 |
|
|
|
|